تیاگو سیلوا غایب بزرگ پی.اس.جی در مصاف با دورتموند

تیاگو سیلوا غایب بزرگ پی.اس.جی در مصاف با دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها تعداد مصدومان پاری سن ژرمن برای بازی حساس و سرنوشت سازشان در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند در حال افزایش است.

به گزارش فوتبالی، بعد از اعلام این خبر که آندر اررا به دلیل مصدومیتی شش هفته ای شانس حضور در این بازی حساس را از دست داده، حالا مشخص شده که تیاگو سیلوا هم قادر به حضور در مهمترین بازی این فصل تیم پاریسی در رقابتهای اروپایی نخواهد بود. پاری سن ژرمن در بازی برگشت مقابل دورتموند، وراتی و مونیه را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت

تیاگو سیلوا در دقیقه 15 بازی پاری سن ژرمن مقابل بوردو مصدوم شد و در حالی که در ابتدا گمان می رفت که مصدومیتش مصدومیتی ساده و پیش پا افتاده است، اما حالا نتایج تستهای پزشکی حکایت از آن دارد که او از ناحیه عضله دو سر ران دچار مصدومیت شده و دست کم برای سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. البته سران باشگاه پاریسی هنوز گزارش دقیقی درمورد مدت زمان مصدومیت و دوری تیاگو سیلوا از میادین منتشر نکرده اند اما رسانه های فرانسوی همگی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که سیلوا به طور قطع در بازی برگشت تیم پاریسی مقابل دورتموند غایب خواهد بود.

بدین ترتیب حتی احتمال می رود که بازی رفت دو تیم پاریسی و دورتموند، آخرین بازی اروپایی تیاگو سیلوا در سن 35 سالگی بوده باشد. چرا که قرارداد او با پی.اس.جی تا ماه ژوئن اعتبار دارد و تمدید قراردادش بسیار بعید به نظر می رسد؛ چرا که عملکرد او در سالهای اخیر با آنچه از این بازیکن باتجربه برزیلی توقع می رفته، فاصله زیادی دارد. او در جریان بازی رفت پی.اس.جی مقابل دورتموند که با باخت شاگردان توخل در آلمان به پایان رسید، یکی از مقصرهای این باخت تلخ قلمداد شد؛ چرا که هالند بارها توانست با عبور از سد سیلوا، دروازه تیم پاریسی را تهدید کند و بسیاری از کارشناسان لغزشهای سیلوا در این بازی را یکی از دلایل باخت پی.اس.جی در این بازی عنوان کرده اند.

6363