خامس و تهدید کی‌روش : اگر فیکس نباشم به تیم ملی نمی آیم

خامس و تهدید کی‌روش : اگر فیکس نباشم به تیم ملی نمی آیم

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا و ماریو آلبرتو یپس، مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال کلمبیا هفته گذشته با خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید جلسه ای در پایتخت اسپانیا داشتند.

به گزارش فوتبالی، کی‌روش، هفته گذشته وبه منظور زیر ذره بین گرفتن عملکرد بازیکنان کلمبیایی شاغل در باشگاه های مختلف اروپایی در قاره سبز به سر می برد و در سفری که به مادرید داشت به تماشای عملکرد خامس نشست و جلسه ای هم با او داشت.

حالا و طبق اعلام خاویر ارناندز بونت، مدیر برنامه بلاگ دپورتیووی رادیو بلو، این جلسه اگرچه روند خوبی داشته ولی طی آن خامس برروی خواسته اش پافشاری کرده و به کی‌روش تاکید کرده که تنها به شرطی حاضر به حضور در اردوی تیم ملی کشورش می شود که در ترکیب اصلی تیمش به میدان فرستاده شود. طبق این گزارش، این جلسه دوستانه دنبال شده ولی بدون جمع بندی خاصی به پایان رسیده است. آقای ارناندز دراین باره گفته:«طبق تعریف یکی از مقامات رسمی فوتبال کلمبیا، کی‌روش به خامس گرفته که اگر او درتیم باشگاهی اش بازی نکند، نمی تواند جای او در ترکیب اصلی تیمش را تضمین کند. خامس هم به او گفته که حاضر نیست تا برای نیمکت نشینی به اردوی تیم ملی کلمبیا ملحق شود.»

خامس معتقد است که حضور در اردوی رئال مادرید کافی است تا او بتواند در جمع 11 بازیکن اصلی تیم ملی کشورش روانه میدان شود. ارناندز در ادامه گفته:« خامس تاکید کرده که نیمکت نشینی اش در رئال مادرید به دلیل رقابت شانه به شانه ای است که در رختکن این تیم دیده می شود و بازیکنان دیگری در اردوی تیم ملی کلمبیا هستند که در لیگهایی توپ میزنند که در آن لیگها شدت رقابت در رختکن تیمها به مراتب کمتر است.»

این روزها آینده خامس در رئال مادرید چندان دلنشین نیست. او در ماه ژآنویه بعد از رهایی از بند مدومیت به اردوی تیمش بازگشت و از آن زمان تا به امروز تنها در 3 بازی به صورت فیکس روانه میدان شده که این سه بازی در جام حذفی بوده و 13 دقیقه هم دریک بازی سوپرکاپ بازی کرده. او 4 ماهی می شود که در لالیگا بازی نکرده و آخرین حضورش در لیگ اسپانیا به ماه اکتبر و مصاف رئال مقابل مایورکا برمی گردد. 

6363