رسمی/ بازی اینتر- لودوگورتس و چند بازی سری آ، بدون تماشاگر!

رسمی/ بازی اینتر- لودوگورتس و چند بازی سری آ، بدون تماشاگر!

پایگاه خبری فوتبالی- در ساعات گذشته گمانه زنی هایی در مورد احتمال برگزاری دیدار دو تیم اینتر و لودوگورتس از سری بازیهای لیگ اروپا پشت درهای بسته مطرح شده بود اما حالا این خبر به صورت رسمی اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، حالا و طبق اعلام رمی، دیدار دو تیم لودوگورتس و اینتر روز پنجشنبه بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. دلیل آن هم شیوع ویروس کرونا در ایتالیاست و مقامات بهداشتی و فوتبالی این کشور برای جلوگیری از ابتلای افراد بیشتری به بیماری کرونا، چنین تصمیمی گرفته اند.

اینتر در بازی رفت مرحله حذفی لیگ اروپا هفته گذشته از سد لودوگورتس عبور کرده بود و پنجشنبه شب باید در دور برگشت در خانه به مصاف حریف برود. حالا تصمیم براین شده تا به جای تعویق بازی، این مسابقه حساس پشت درهای بسته برگزار شود. و باشگاه لودوگورتس این خبر را در وب سایتش اعلام کرده است.

مقامات یوفا هم خبر برگزاری این مسابقه بدون حضور تماشاگر را بازتاب داده است. صبح روز دوشنبه مقامات باشگاه اینتر نامه ای را برای سران باشگاه لودوگورتس ارسال کرده و به آنها اعلام کرده اند که مقامات ایتالیا اجازه داده اند تا این بازی پشت درهای بسته برگزار شود.

این بازی روز پنجشنبه ساعت 23.30 دقیقه در ورزشگاه سن سیرو آغاز خواهد شد ولی هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت و این بازی را از طریق تلویزیون دنبال خواهند کرد.

علاوه بر این، طبق اعلام وزیر ورزش ایتالیا، تعدادی از بازیهای هفته آتی سری آ هم پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد که این بازیها بدین ترتیب هستند: اودینزه- فیورنتینا؛ میلان - جنوا ؛ پارما- اسپال؛ ساسولو- برشا؛ یوونتوس- اینتر و سمپدوریا- ورونا

 

6363