رئیس یوونتوس: اگر مسی به سری آ بیاید،...

رئیس یوونتوس: اگر مسی به سری آ بیاید،...

پایگاه خبری فوتبالی- آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس، در گفتگو با یکی از برنامه های رادیو 24، در مورد شرایط مختلف مرتبط با دنیای فوتبال، اوضاع فعلی یوونتوس و نفوذ ویروس کرونا به ایتالیا اظهار نظر کرده است. در اینجا می توانید گزیده ای از این صحبتها را مطالعه کنید:

*ویروس کرونا: در این شرایط، اولویت اصلی، سلامت تماشاگران و افراد است؛ همه جا دراین باره صحبت است ولی متوقف کردن تمام سیستم ورزشی پیچیده است. حیف است که بازیها پشت درهای بسته برگزار شود. ولی برگزاری بازی یوونتوس- اینتر در ورزشگاهی دیگر خیلی سخت و پردردسر خواهد بود. از نظر تئوریک بستن درهای ورزشگاه دست کم تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

*مسی: مسی می تواند به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند. این را می دانم. د لائورنتیس، رئیسس باشگاه ناپولی به مسی زنگ زده و به او گفته که دوست داردتا مسی را به ناپل ببرد (می خندد). اگر مسی به فوتبال ایتالیا بیاید، انگیزه بزرگی برای همه سری آ خواهد بود. از نظر تجاری، پنج تیم برتر فوتبال ایتالیا، یوونتوس، میلان، اینتر، رم و ناپولی هستند. اگر همه این تیمها بازیکنی در حد و اندازه های مسی و رونالدو را جذب کنند، به نفع همه خواهد بود.

*کریس رونالدو: یوونتوس همیشه در فکر جذب جامها و جذب بازیکنان بزرگ است تا بتواند سطح ورزشی باشگاه را بالاتر ببرد. در مورد زیدان و پلاتینی هم دقیقا همینطور بود. حالا ابعاد اقتصادی باشگاه بزرگتر شده. کریس رونالدو اولین بازیکنی بود که جذبش باعث اتحاد کادر ورزشی و مالی باشگاه شد. او در زمین به تیم ما کمک های زیادی می کند و قدرت تیم را در عرصه بین المللی افزایش داده. به زودی ما از نظر تعداد هوادارانمان در شبکه های اجتماعی در رتبه چهارم قرار خواهیم گرفت

*ساری: نیم فصل اول با ساری حیرت آور بود..به جز لغزش تیم در سوپرکاپ... دراین میان انتقاداتی به گوش می رسد که صحیح نیستند. مدل تکنیکی ساری به نحوی است که موفقیت ما را گارانتی می کند. من با او برای پروژه ای یک تا دو ساله صحبت کردم. ما دوره ای مثل دو دوره اخیر در یووه می خواهیم.

*گواردیولا: اگر بگویم به او فکر نمی کنیم، دروغ گفته ام ولی در حال حاضر پپ در جای دیگری خوش و شاد است. آیا او تابستان یک سرمربی آزاد خواهد بود؟ ما هم از ساری، سرمربی تیممان راضی هستیم.

 6363