جورج کلونی در آستانه خرید یک باشگاه اسپانیایی

جورج کلونی در آستانه خرید یک باشگاه اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو آگیلرا، رئیس اتحادیه سهامداران کوچک در اسپانیا در گفتگویی اعلام کرده که آقای آل ثانی، رئیس باشگاه مالاگا در حال انجام مذاکراتی برای فروش سهامش در این باشگاه است و این روزها مذاکراتی را با یک گروه آمریکایی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی،این شرکت آمریکایی تمایل زیادی دارد تا سهم آقای عبدالله آل ثانی را در باشگاه مالاگا خریداری کند و آقای آگیلرا اعلام کرده که شیخ متمول برای فروش سهامش 100 میلیون یورو درخواست کرده است. حالا مذاکرات در جریان است و طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، این شرکت با جورج کلونی، بازیگر سرشناس آمریکایی مرتبط است.

آقای آگیلرا در ادامه گفت:« یک گروه سرشناس از تولیدکنندگان سینمایی و تلویزوینی در مالاگا هستند و قصدخرید سهام باشگاه مالاگا را دارند و می خواهند این باشگاه را تبدیل به هالیوود اروپا کنند. این گروه این روزها در حال ضبط برنامه ای در مالاگا برای آمازون هستند و پتانسیل مالی بالایی هم دارند و مذاکرات در جریان است. اما به نظر می رد که اعضای این گروه آمریکایی حاضر نیستند که مبلغ درخواستی توسط شیخ باشگاه مالاگا را بپردازند و به نظرشان این رقمی بیش از حد زیاد است. دو هفته پیش بود که آقای آل ثانی مبلغ 100 میلیون یورو برای فروش سهامش طلب کرده بود ولی آنها می توانند که می توانند با ارقام خیلی کمتری سهام او را خریداری کنند. روز جمعه نزدیکان آقای آل ثانی با اعضای این کمپانی آمریکایی تماس گرفته اند و اعلام کرده اند که آماده مذاکره اند.»

طبق شواهد و قراین موجود به نظر می رسد که این گروه آمریکایی، گروهی به نام کانال 24 ساعته است.  البته قطعا این پروسه ساده ای نخواهد بود و باید منتظر ماند و دید که این ماجرا در نهایت به کجا خواهد کشید.
6363