گتوزو و در اختیار نداشتن دو مهره کلیدی در بازی با بارسا

گتوزو و در اختیار نداشتن دو مهره کلیدی در بازی با بارسا

پایگاه خبری فوتبالی- ناپولی فردا شب در خانه و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان جنارو گتوزو در شرایطی آماده مصاف با بارسا می شوند که در بازیهای اخیرشان به نتایج خوبی دست یافته اند؛ اما اتفاق تلخ برای گتوزو و تیمش ، غیبت دو مهره ارزشمند ناپولی دراین بازی خواهد بود. ناپولی برای بازی فردا شب، کالیدو کولیبالی و فرناندو یورنته را در اختیار نخواهد داشت. 

غیبت کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی ضربه سختی به تیم ناپولی وارد خواهد کرد؛ چرا که مهار لیونل مسی برای هر تیمی کار دشواری است و نبود کولیبالی، اوضاع را برای تیم گتوزو سخت تر هم خواهد کرد.

دیگر غایب مهم ناپولی در این بازی حساس، فرناندو یورنته، مهاجم باتجربه و اسپانیایی است که به دلیل مصدومیت قادر به حضور دراین بازی نخواهد بود. البته گتوزو تعدادی از خریدهای تازه تیمش از جمله دیگو دمه، استانیسلاو لوبوتکا و متئو پولیتانو را دراین بازی در اختیار خواهد داشت.

 فهرست بازیکنان فراخوانده شده توسط گتوزو برای این بازی بدین ترتیب است : اوسپینا، مرت، کارنیزیس، دی لورنزو، هیسای، لوپرتو، ماکسیموویچ، مانولاس، ماریو روی، آلان، دمه، الماس، لوبوتکا، فابیان رویز، ژیلینسکی، کایخون، انیسینیه، لوزانو، مرتنس، میلیک، پولیتانو.

البته بارسلونا هم برای این بازی حساس تعدادی از مهره های کلیدی اش را در اختیار نخواهد داشت. لوئیس سوارز با مصدومیتی طولانی مواجه است و عثمان دمبله هم تا اواخر فل قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. آنها چندین مصدوم هم در خط میانی و دفاعی شان دارند

6363