درس شوت‌زنی آقامعلم به بازیکن گل‌گهر/ اعلام زمان بازگشت شاگردان جلالی به سیرجان

درس شوت‌زنی آقامعلم به بازیکن گل‌گهر/ اعلام زمان بازگشت شاگردان جلالی به سیرجان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گل‌گهر در پایان جلسه تمرینی امروز، به تمرین اختصاصی پنالتی پرداخت و سپس مجید جلالی به او اضافه شد تا شوت زنی به سمت دروازه را با بازیکن تیمش مرور کند. 

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم گل‌گهر امروز در زمین الیاف تهران پیگیری شد و بازیکنان این تیم برنامه‌های کادر فنی را پیش از عزیمت به سیرجان مرور کردند.

شاگردان جلالی پس از گرم کردن و انجام کار با توپ و اجرای برنامه‌های ترکیبی، به بازی درون‌ تیمی در زمین کامل و پس از آن در یک ‌نیمه زمین مشغول شدند.

پس از اتمام بازی درون تیمی، تعدادی از بازیکنان تیم با نظر کادرفنی درون زمین باقی ماندند و به مرور ضربات شروع مجدد و ارسال از روی نقطه کرنر پرداختند و بقیه بازیکنان راهی استخر شدند. در این هنگام سرمربی گل‌گهر برای دقایقی با گادوین منشا به صورت اختصاصی صحبت کرد. در این قسمت از تمرین آمادگی منشا در زدن ضربه به توپ و تبدیل آن به گل، قابل توجه بود.دروازه‌بان‌ها نیز تمرینات اختصاصی خودشان را زیر نظر حسین ترابپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم پشت سر گذاشتند و هنگام بازی درون ‌تیمی، میلاد فراهانی همچنان به تمرینات انفرادی و تخصصی خودش ادامه داد.

مهرداد بایرامی مهاجم گل‌گهر نیز در پایان جلسه تمرینی امروز، به تمرین اختصاصی پنالتی پرداخت و سپس مجید جلالی به او اضافه شد تا شوت زنی به سمت دروازه را با بازیکن تیمش مرور کند.جلالی معتقد است منشا قابلیت‌های فنی خوبی دارد و می‌تواند بیشتر از آنچه که تاکنون از این مهاجم نیجریه‌ای دیده شده، به گل‌گهر کمک کند.

4344