برناردو سیلوا: اگر مسی می خواهد به سیتی بیاید، مقدمش گرامی

برناردو سیلوا: اگر مسی می خواهد به سیتی بیاید، مقدمش گرامی

پایگاه خبری فوتبالی-  دو روز قبل از مصاف دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، برناردو سیلوا، بازیکن پرتغالی سیتی در گفتگو با برنامه شبکه کادنا سر در مورد لیونل مسی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، او در مورد مسی گفته:« قطعا دوست دارم که کنار مسی بازی کنم و بتوانم بگویم که در کنار هر دو بازیکن برتر دنیا ، او و کریس رونالدو ( در تیم ملی پرتغال) بازی کرده ام.البته که بحث پیچیده ای است ولی اگر مسی می خواهد به سیتی بیاید، از او استقبال خواهیم کرد.»

برناردو سیلوا در مورد بازی چهارشنبه شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و مصاف تیمش با رئال مادرید گفت:« پپ بازیهای زیادی را در سانتیاگو برنابئو برگزار کرده؛ نه تنها به عنوان بازیکن، بلکه در قامت سرمربی.. از همین رو دقیقا می داند که برای برد در برنابئو چه باید کرد.»

او به تجربه بالای گواردیولا در حضور در برنابئو اطمینان زیادی دارد. برناردو سیلوا در سال 2017 با قراردادی 50 میلیون یورویی از موناکو به سیتی پیوست. سیتی در حال حاضر در رقابتهای لیگ برتر انگلیس شرایط خوبی ندارد و 19 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد. از همین رو حالا آنها امیدزیادی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا بسته اند؛ به ویژه که اخیرا با تصمیم مقامات یوفا برای دو فصل از حضور دررقابتهای اروپایی محروم شده اند.

6363