واکنش تند امباپه به پلاکارد هواداران افراطی پاری سن ژرمن

واکنش تند امباپه به پلاکارد هواداران افراطی پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی اخیر پاری سن ژرمن مقابل بوردو، تعدادی از هواداران افراطی تیم پاریسی، پلاکاردی را به ورزشگاه بردند که برروی آن جملات تندی علیه امباپه، نیمار و تیاگو سیلوا نوشته شده بود.

به گزارش فوتبالی، حالا امباپه در صفحه رسمی اش در اینستاگرام در مقابل این پلاکارد واکنش نشان داده است.

در این بازی، پاری سن ژرمن با نتیجه 3-4 از سد بوردو عبور کرد و در جریان این مسابقه هواداران افراطی پی.اس.جی پلاکاردی را در دست داشتند که برروی آن سوالی درمورد ترس از برد مثلث طلایی تیم مطرح شده بود و روی آن نوشته شده بود:« قدیمها بازیکنان تیم برای پیروزی عصبانی می شدند. اما حالا سیلوا، امباپه و نیمار، ترس از بردن دارند؟ شجاعتتان را با خود به ورزشگاه بیاورید.» حالا کیلیان امباپه در واکنش به این پلاکارد سوال دیگری را مطرح کرده و بدین ترتیب پاسخگوی این عبارت شده و در اینستاگرامش نوشته:« آیا شما شایسته این هستید که پیراهن و رنگهای تیم ما را به تن کنید؟ »

بعد از باخت پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که با نتیجه 1-2 در شهر دورتموند رقم خورد، اوضاع تیم پاریسی حسابی برهم ریخته است. پاریسی ها حسابی نگران حذف دوباره شان درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هستند و امیدوارند تا بتوانند دربازی برگشت ورق را برگردانند.

6363