پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان، نقش اتوبوس ها پررنگ تر از بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس بود.
به گزارش فوتبالی، دیروز روزی بود که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، اتوبوسها بيشتر از بازيكنان ديده شدند. بازی بی تماشاگر حس و حالی برای سپاهانی ها باقی نگذاشته بود و به نظر مى رسید مسافران اتوبوس زرد قصد بازى نداشتند و حتی اراده اى براى به موقع رسيدن به ورزشگاه در آنها وجود نداشت و وقتى ديدند كه انگار قضيه جدی است و بايد بازى كنند و وارد ورزشگاه شدند اين بار مسافران اتوبوس سفيد یعنی پرسپولیسی ها ديگر حاضر به بازى نبودند. البته آنها در مراسم اولیه بازی حاضر شدند و به دستور جلال مرادی ناظر مسابقه به رختکن رفتند تا گزارش ناظر جنجالی بازی با دستکش های بهداشتی اش پر و پیمان شود اما در نهایت بازی انجام نشد. جلال مرادی درباره نیم ساعت دومی که می گویند صبر نکرده تا سپاهانی ها به زمین بیایند گفته من از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۶:۴۵ صبر کردم و در نیم ساعت دوم که سپاهانی ها نیامدند بازی را لغو کردم! ابهام بزرگ بازی همین جاست که باید بررسی شود. هر چه بود اگر يك دوربين در اتوبوسهاى زرد و سفيد موجود بود مى شد قضاوت درستى از اتفاقات داشت. يك شيشه هم شوفر اتوبوس زرد بدهکار شد و یک شیشه هم شوفر اتوبوس سفید.
4344

پرسپولیس 











