ذوق زدگی همسر بکام از حرکات اسنوبوردش درون برف‌ها

ذوق زدگی همسر بکام از حرکات اسنوبوردش درون برف‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - زوج دیوید و ویکتوریا بکام یکی از مشهورترین زوج ها را در میان سلبریتی ها و شخصیت های معروف تشکیل می دهند. خانواده بکام این روزها به سفری تفریحی رفته اند که بروکلین 20 ساله، رومئو 17 ساله، کروز 15 ساله و هارپر 8 ساله در کنار پدر و مادرشان هستند.

به گزارش فوتبالی، خانواده بکام سفری به کانادا داشتند که تصاویر آن را در اینستاگرام منتشر کردند. آنها حسابی سر خودشان را گرم کردند، از ورزش گرفته تا غذا خوردن در رستوران، صبحانه خوردن در هوای آزاد و لذت بردن از هوای برفی.

آنها در ابتدا به سراغ ورزش اسکی رفتند. این سفر با تولد کروز فرزند سوم خانواده همراه  شده بود که خانواده برایش یک کیک هم آماده کردند. ویکتوریا تصاویری از حرکات اسنوبورد دیوید بکام منتشر کرد و نوشت:" آیا کاری هست که از تو بر نیاید و نتوانی انجام بدهی؟"

دیوید بکام که این روزها پیگیر شرایط تیم تحت مالکیتش "اینتر میامی" است منتشر شروع لیگ فوتبال آمریکاست تا به صورت جدی حرفه جدیدش را دنبال کند اما با این وجود هر از گاهی تلاش می کند تا با تفریحات و سفرهای خانوادگی از زندگی خود در دوران بازنشستگی لذت ببرد. بازیکن اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید با شروع لیگ فوتبال آمریکا حسابی سرش شلوغ خواهد شد.