واکنش ستاره سابق انگلیس به تمایل رئال مادرید و بارسلونا به جذب فن‌دایک

واکنش ستاره سابق انگلیس به تمایل رئال مادرید و بارسلونا به جذب فن‌دایک

پایگاه خبری فوتبالی - پل اینس مدافع اسبق تیم ملی انگلیس در مورد موفقیت لیورپول و شرایط فعلی این تیم با "اکو" صحبت کرد. بازیکن اسبق فوتبال انگلیس در مورد احتمال جدایی ویرجیل فن دایک مدافع هلندی از تیم انگلیسی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اینس در مورد اهمیت بردن جامها در مورد لیورپول گفت :" کاری که بازیکنان و کلوپ انجام داده اند ، فوق العاده است اما تیم های بزرگ یک سال جامها را می برند و یک سال نمی برند. این فرصت بزرگی برای بردن جامهاست اما باید به چند سال قبل نگاه کنیم تا بفهمیم که لیورپول سخت تلاش کرده تا به یک تیم بزرگ تبدیل شود.قطعا آنها رد آینده می توانند تیم بهتری شوند. خیلی مشکل است چرا که بازیکنان جوان فوق العاده ای دارند که توانسته اند بهتر شوند اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. دیدیم که فلیپه کوتینیو راهی بارسلونا شد. برای لیورپول چالش سختی است که بتواند بازیکنان خوب خود را حفظ کند."

وی در مورد آینده فن دایک هم صحبت کرد:"وقتی رئال مادرید و بارسلونا به سراغ بازیکنی بورند، خیلی سخت است که جواب منفی داده شود.وقتی موفق می شوی ممکن است که بازیکنان بزرگت هم جدا شوند. وقتی تیمی مثل لیورپول خوب کار می کند طبیعی است که بازیکنانش مورد توجه تیم هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا قرار بگیرند."