بازیکنان و اعضای بارسلونا در ناپل تست کرونا دادند

بازیکنان و اعضای بارسلونا در ناپل تست کرونا دادند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا دوشنبه اعلام کرد که اعضای این تیم به محض رسیدن به فرودگاه ناپل برای حضور در بازی سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا تست کرونا داده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا سه شنبه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف ناپولی می رود. تا کنون شش نفر در شمال ایتالیا به علت ویروس کرونا جان باخته اند هر چند که این ویروس در حال حاضر به جنوب ایتالیا و محل بازی نرسیده است. در حال حاضر 219 نفر در ایتالیا به بیماری کرونا مبتلا شده اند و احتیاط در این زمینه به بالاترین سطح رسیده است. اکثر بیماران کرونا متعلق به مناطق شمالی ایتالیا نظیر لمباردیا، ونتو و پیامونته هستند هر چند که مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که دو مورد مشکوک نیز در ناپولی یافت شده اند.

در حال حاضر ویروس کرونا برای فوتبال ایتالیا تبدیل به یک معضل شده است. چهار تا از بازیهای سری آ لغو شده است و در حال حاضر یکی از نگرانی ها مربوط به نحوه برگزاری بازی حساس یوونتوس و اینتر در تورین در هفته آینده است که احتمال دارد که محل برگزاری بازی به مکانی دیگر منتقل شود هر چند که احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه یوونتوس نیز وجود دارد.