ادامه بحران کرونا؛ یوونتوس - اینتر یا بدون تماشاگر یا در شهری دیگر!

ادامه بحران کرونا؛ یوونتوس - اینتر یا بدون تماشاگر یا در شهری دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - ویروس کرونا این روزها روی زندگی در ایتالیا تاثیر گذاشته است. تا کنون سه نفر در این کشور به علت ابتلا به این ویروس در منطقه لمباردیا فوت شده اند و سرعت شیوع بیماری همچنان بالاست. در حال حاضر مدارس و دانشگاه ها در این منطقه تعطیل شده است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا چهار بازی از لیگ ایتالیا به علت ویروس کرونا لغو شده است و حالا بازی یوونتوس - اینتر که یکی از مهمترین بازیهای لیگ ایتالیاست، در خطر است. این بازی قرار است که در روز یازدهم اسفند در ورزشگاه آلیانس قرار است که برگزار شود اما ویروس کرونا باعث شده تا نگرانی هایی در مورد این بازی وجود داشته باشد. فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز جلسه ای را برای تصمیم گیری در این باره برگزار کرده است. هیچ کس نمی خواهد که بازی لغو شود و به همین خاطر دو گزینه وجود دارد : یا بازی در تورین، بدون تماشاگر  و پشت درهای بسته برگزار شود یا به زمین بی طرف و شهری بدون کرونا منتقل شود.

"دربی ایتالیا" بازی سرنوشت سازی برای تعیین قهرمان ایتالیا خواهد بود. در حال حاضر یوونتوس با 60 امتیاز صدرنشنی لیگ ایتالیاست که یک امتیاز بیشتر از لاتزیو و شش امتیاز بیشتر از اینتر دارد. البته اینتر به علت لغو بازی با سمپدوریا یک بازی کمتر دارد.

اینتر با مالکان چینی خود یکی از باشگاه هایی است که بیشترین مراقبت را در مورد ویروس کرونا دارد.