معاون حقوقی پرسپولیس: قانون در مورد دیدار با سپاهان روشن است

معاون حقوقی پرسپولیس: قانون در مورد دیدار با سپاهان روشن است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد نتیجه بازی با سپاهان قانون روشن است و با مساله پیچیده حقوقی مواجه نیستیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی خواجوند روز دوشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر به دلیل عدم حضور تیم میزبان در زمین مسابقه اظهار داشت: موضوع خیلی ساده است و با مساله پیچیده‌ای مواجه نیستیم که بخواهیم روی آن بحث کنیم. سازمان لیگ پیش از این برنامه‌اش را مشخص می‌کند و طبق آن مسابقات انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس آن تیم‌ها باید در زمان مقرر و در محل تعریف شده برای انجام بازی حضور پیدا کنند. تیم پرسپولیس در موعد مقرر در زمین حاضر شده بود اما تیم میزبان بنا به هر دلیلی در زمین حضور نیافت. تمام عوامل و دست اندرکاران، داوران، ناظران بازی و همه افرادی که حضورشان برای برگزاری بازی لازم بود حضور پیدا کردند. تمام الزاماتی هم که برای برگزاری یک بازی لازم بود اجرا شده است و تنها یک تیم در زمین حاضر نمی‌شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ماده ۸ آیین‌نامه برگزاری مسابقات و ماده ۶۲ آیین نامه انضباطی به صراحت در این باره موضوع را تعریف کردند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد نتیجه آن چیست. این خیلی بحث حقوقی پیچیده‌ای نیست چرا که قانون به صراحت در این باره تعریف شده است. جای بحث دیگری هم نیست و مطابق قانون باید با این مساله برخورد کرد.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس طبق برنامه قرار بود که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم سپاهان در زمین این دیدار لغو شد.

7655