مهدوی: کرونا در اردو؛ دروغ است

مهدوی: کرونا در اردو؛ دروغ است

پایگاه خبری فوتبالی- دیروز در خبرها آمده بود یکی از اعضای تیم ملی نوجوانان مبتلا به کرونا شده است و به همین دلیل به بیمارستان انتقال پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، محمد رضا مهدوی - مربی تیم ملی نوجوانان این خبر را غیر واقعی خواند و گفت: یکی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان دچار سرماخوردگی شده بود و مورد مداوا قرار گرفت و اکنون هم در اردوی تیم حضور دارد.

 

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اردوی فعلی تیم گفت: اردویی که اکنون ما در آن حضور داریم طبق برنامه از پیش تعیین شده باید تا هشتم اسفند ادامه داشته باشد اما شاید به خاطر شیوع کرونا امروز آخرین روز تمرینی‌مان باشد. همه چیز خوب پیش می رود و در حال آماده سازی تیم برای حضور در تورنمنت های خارجی هستیم.

 

محمد رضا مهدوی در خصوص شایعه ی خداحافظی حسین عبدی از تیم ملی نوجوانان به خاطر مشکلات خانوادگی گفت: این خبر هم صحت ندارد و حسین عبدی با همه توان در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارند و مشغول آماده سازی تیم است. طبیعتا ایشان اگر از تیم ملی نوجوانان خداحافظی کرده بود من هم در اردو حضور نداشتم. البته ما به انتشار اخبار منفی در مورد تیم ملی نوجوانان از سوی رسانه ها عادت کرده ایم و این اخبار نه تنها به ما ضربه ای نمی زند بلکه به ما انگیزه می دهد که گام های بیشتری به سوی هدف برداریم.

 

گفتنی است تیم ملی نوجوانان سال آینده یکی از 16 تیم حاضر در جام ملت های آسیا در بحرین خواهد بود و در صورت صعود به مرحله ی نیمه نهایی این بازی ها جواز حضور در جام جهانی زیر 17 سال را به دست خواهد آورد.

9697