حمله رئیس فنرباغچه برای کتک زدن هواداران تیمش

حمله رئیس فنرباغچه برای کتک زدن هواداران تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- دربی فوتبال استانبول با مصاف دو تیم فنرباغچه و گالاتاسرای برگزار شد و دراین بازی فنرباغچه با نتیجه 1-3 مغلوب تیم حریف شد.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی و بعد از باخت فنرباغچه، علی کوچ، رئیس باشگاه فنر حسابی از کوره در رفت و با هواداران تیمش که شروع به توهین کردن به او کرده بودند، درگیر شد.

بعد از ناکامی فنرباغچه، هواداران این تیم، شروع به انتقاد از رئیس باشگاهشان کردند و آقای کوچ هم واکنش تندی نسبت به این شعارها داشت. گویا گروهی از هواداران فنرباغچه بعد از این ناکامی، در شعارهایی از رئیس باشگاهشان می خواستند تا استعفا دهد و فریادهای «علی کوچ استعفا» را سر داده بودند. اما همین شعارها باعث عصبانیت آقای کوچ شد و کار به جایی کشید که او از جایگاه ویژه به بیرون پرید و به سمت هواداران فنرباغچه یورش برد تا با آنها درگیر شود و قصد داشت تا تعدادی از این هواداران را کتک بزند

علی کوچ رئیس باشگاه فنرباغچه بعد از بازی با گالاتاسرای

فنرباغچه که فصل خوبی را شروع کرده بود در بازیهای اخیرش نتوانسته به نتایج مطلوبی دست بیابد و باخت 1-3 مقابل گالاتاسرای، باعث شد تا رویاهای هواداران این تیم برای قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه خدشه دار شود. بعد از نتایج بد اخیر، تصویر بی ثبات از تیم و دور شدن از کورس قهرمانی، هواداران این تیم به شدت عصبانی هستند و بعد از باخت امشب خواهان استعفای ارسون یانال و علی کوچ رئیس باشگاه شده اند.

6363