حمله رئیس فنرباغچه برای کتک زدن هواداران تیمش

حمله رئیس فنرباغچه برای کتک زدن هواداران تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- دربی فوتبال استانبول با مصاف دو تیم فنرباغچه و گالاتاسرای برگزار شد و دراین بازی فنرباغچه با نتیجه 1-3 مغلوب تیم حریف شد.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی و بعد از باخت فنرباغچه، علی کوچ، رئیس باشگاه فنر حسابی از کوره در رفت و با هواداران تیمش که شروع به توهین کردن به او کرده بودند، درگیر شد.

بعد از ناکامی فنرباغچه، هواداران این تیم، شروع به انتقاد از رئیس باشگاهشان کردند و آقای کوچ هم واکنش تندی نسبت به این شعارها داشت. گویا گروهی از هواداران فنرباغچه بعد از این ناکامی، در شعارهایی از رئیس باشگاهشان می خواستند تا استعفا دهد و فریادهای «علی کوچ استعفا» را سر داده بودند. اما همین شعارها باعث عصبانیت آقای کوچ شد و کار به جایی کشید که او از جایگاه ویژه به بیرون پرید و به سمت هواداران فنرباغچه یورش برد تا با آنها درگیر شود و قصد داشت تا تعدادی از این هواداران را کتک بزند

فنرباغچه که فصل خوبی را شروع کرده بود در بازیهای اخیرش نتوانسته به نتایج مطلوبی دست بیابد و باخت 1-3 مقابل گالاتاسرای، باعث شد تا رویاهای هواداران این تیم برای قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه خدشه دار شود. بعد از نتایج بد اخیر، تصویر بی ثبات از تیم و دور شدن از کورس قهرمانی، هواداران این تیم به شدت عصبانی هستند و بعد از باخت امشب خواهان استعفای ارسون یانال و علی کوچ رئیس باشگاه شده اند.

6363