داوید لوئیز : بی تردید هازارد در رئال موفق خواهد شد

داوید لوئیز : بی تردید هازارد در رئال موفق خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- داوید لوئیز مدافع برزیلی باشگاه آرسنال در گفتگو با خبرگزاری افه در مورد ادن هازارد که روزگاری در رختکن چلسی هم تیمی اش بود اظهار نظر کرده و تاکید کرده که هازارد قطعا در رئال مادرید موفق خواهد شد و فقط باید کمی به او فرصت بازی کردن داد.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در بازار نقل و انتقالات تابستانی از چلسی به رئال مادرید منتقل شد و حالا و در شرایطی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در جریان بازی شنبه شب تیمش مقابل لوانته از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و برای چند ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد شد. 

اما داوید لوئیز براین باور است که این مصدومیت نباید باعث نگرانی رئالی ها شود. او در گفتگو با خبرگزاری افه درمورد مصدومیت هازارد گفته:« این موضوع نگران کننده ای نیست؛ چرا که ممکن است در دنیای فوتبال برای هر بازیکنی رخ دهد. من برای هازارد ناراحتم چون او انسان و بازیکن فوق العاده ای است و هنوز فرصت آن را نیافته که به صورت باثبات برای رئال بازی کند و توانایی های واقعی اش را به نمایش بگذارد. من تردیدی ندارم که هازارد به زودی خوب خواهد شد و در رئال مادرید به موفقیت خواهد رسید.»

لوئیز بعد از برد 2-3 تیمش مقابل اورتون، در مورد عملکرد میکل آرتتا روی نیمکت مربیگری آرسنال هم صحبت کرد و گفت:« ما سعی می کنیم تا هرروز بهتر شویم. آرتتا با ایده های متفاوتی به آرسنال آمده. ما سعی می کنیم تا به بهترین نحو ممکن صحبتهای او را درک کنیم تا بتوانیم خوب بازی کنیم. ما به عملکردمان تا به اینجای فصل باور داریم. همه بازیکنان تیم در بازیها مشارکت دارند و اوضاع تدریجا در حال بهتر شدن است.»

6363