آرسنال 3 – اورتون 2: درخشش اوبامیانگ و بازگشت گومش

آرسنال 3 – اورتون 2: درخشش اوبامیانگ و بازگشت گومش

پایگاه خبری فوتبالی – پیر امریک اوبامیانگ نمایش درخشانی داشت و آرسنال با گل‌های او توانست اورتون را با نتیجه سه بر دو ببرد. اورتون برای دومین بار زیر نظر کارلو آنچلوتی در لیگ برتر شکست خورد. اوبامیانگ به این ترتیب در 38 دیدار لیگ برتر که در یکشنبه برگزار شده 32 گل زده، در حالی که در دیدارهای روزهای دیگر در 36 مسابقه 17 گل زده است.

اورتون شروعی درخشان داشت و با ضربه برگردان دومینیک کالورت-لوین در دقیقه یک گل زد. سئاد کولاشیناچ سپس مصدوم شد و بوکایو ساکا جای او را در زمین گرفت.

ساکا در دقیقه 27 سانتری انجام داد که ادی انکتیا از فاصله‌ای نزدیک آن را گل کرد. این دومین گل او در لیگ برتر بود.

اوبامیانگ شش دقیقه بعد روی پاس عمقی داوید لوییز، که در دفاع خوب کار نکرده بود، گل دوم آرسنال را زد.

اورتون در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول روی شوت سیگوردسون، ضربه سر یری مینا، و در نهایت ضربه ریچارلیسون گل تساوی را به ثمر رساند.

اما آرسنال در دقیقه 46 نتیجه را سه بر دو کرد. اوبامیانگ سانتر نیکولاس په‌په را با ضربه سری محکم وارد دروازه جوردن پیکفورد کرد.

آندره گومش هم در اواسط نیمه دوم به زمین رفت. این اولین بازی هافبک سابق بارسلونا پس از مصدومیت بسیار شدید مچ پایش در نوامبر مقابل تاتنهام بود.

آرسنال از سفر به یونان در لیگ اروپا خسته بود و این خستگی خود را در دقایق پایانی نشان داد. اما در هر حال انکتیا در آخرین دقایق بازی توپ را به تیر دروازه اورتون زد.

8444