فرمانده یگان ویژه اصفهان: سپاهان با تاخیر اماده حرکت به استادیوم شد

فرمانده یگان ویژه اصفهان: سپاهان با تاخیر اماده حرکت به استادیوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرهنگ نورعلی در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر درباره تاخیر سپاهان در ورود به ورزشگاه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرهنگ نورعلی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بحث هتل و آمدن سپاهان را کسی به ما اطلاع نداده بود و تا ساعت 10 صبح به ما نگفته بودند که بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر. ساعت 10 و 30 دقیقه اطلاع دادند بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. هواداران که بلیت تهیه کرده بودند از این موضوع ناراحت بودند و ما به مسئولین گفتیم دو سناریو را مدیریت کردیم. یک برگزار شدن بازی با تماشاگر و دوم اینکه بازی بدون تماشاچی برگزار شود که سناریوی دوم را پیاده کردیم و مانع ورود تماشاچیان به استادیوم شدیم. از صبح آماده بودیم تا ممانعت برای حضور به تماشاچیان در ورزشگاه را ایجاد کنیم و آماده اسکورت تیم‌ها به ورزشگاه نیز بودیم.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان گفت: مشکلی برابر هتل سپاهان نداشتیم. خودشان با تاخیر آماده شدند و ما اتوبوس را اسکورت کردیم تا ورزشگاه و هیچ تعرضی نه به اتوبوس و نه به هواداران نشد. 

سرهنگ نورعلی تصریح کرد:حتی از سوی هواداران سپاهان هم برای جلوگیری از حرکت اتوبوس صورت نگرفت و امنیت در محل هتل مثال زدنی بود. همه چیز آماده بود که مسابقه فوتبال دو تیم انجام شود.

7413