وقتی استقلالی ها با کادر پزشکی سر دیاباته هماهنگ نیستند

وقتی استقلالی ها با کادر پزشکی سر دیاباته هماهنگ نیستند

پایگاه خبری فوتبالی- اظهارات فرهاد مجیدی یا اسماعیل خلیل زاده در خصوص وضعیت دیاباته بر خلاف واقعیت های پزشکی و اظهارات پزشکان استقلال است.

به گزارش فوتبالی، قبل از دربی شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد و اگر چه از همان ابتدا پیدا بود که مصدومیت او جدی است، فرهاد مجیدی در همان کنفرانس بعد از بازی که منجر به مصدومیت دیاباته شد عنوان کرد که مصدومیت او جدی نیست و به دربی می رسد. اظهار نظری که حتی بلافاصله با تعجب کادر پزشکی استقلال هم همراه شد و در نهایت او بر خلاف ادعای مجیدی دربی را از دست داد.

اما نکته قابل توجه این است که اظهارات ناهماهنگ در مورد وضعیت دیاباته در استقلال گویا تمامی ندارد. در حالی که امروز خبری مبنی بر این که دیاباته تا پایان سال بازی های استقلال را از دست داده، منتشر شده بود اسماعیل خلیل زاده این خبر را تکذیب و اعلام کرد دیاباته به زودی به میادین باز می گردد. با این حال در دقایقی پیش از شروع بازی استقلال دکتر ستوده اعلام کرد: دیاباته حداقل ۴ هفته دیگر به درمان نیاز دارد و ام.آر. آی او خوب نبوده است.

با این شرایط بهتر است کادر فنی یا مسئولان استقلال یا با کادر پزشکی این تیم در خصوص وضعیت مصدومان هماهنگ باشند یا این که بیشتر در حیطه کاری خودشان صحبت کنند چرا که این اتفاق ها نشان می دهد استقلالی ها هماهنگی لازم را با کادر پزشکی ندارند و هر بار بر خلاف واقعیت های پزشکی بازیکنان مصدوم این تیم اظهار نظر می کنند.

7413