سومین مصدومیت هازارد در شش ماه؛ وداع تا اواخر فصل!

سومین مصدومیت هازارد در شش ماه؛ وداع تا اواخر فصل!

پایگاه خبری فوتبالی - زنگ خطر برای رئال مادرید به صدا در آمد. ادن هازارد بازیکن بلژیکی دچار مصدومیتی جدید در بازی مقابل لوانته شد و حداقل دو ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. بازیکن بلژیکی در دقیقه 67 بازی لنگ زنان از زمین خارج شد چرا که مصدومیتش از ناحیه پای راست تشدید شده بود. زیدان در پایان بازی گفت که شرایط مصدومیت هازارد خوب نیست و این بازیکن حداقل دو ماه دیگر از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد امروز مورد تست پزشکی قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که قطعا هر دو بازی حساس پیش روی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی و بارسلونا در طول یک هفته آینده را از دست خواهد داد. باشگاه رئال مادرید مدت دقیقی در مورد مصدومیت وی اعلام نکرده است اما به نظر می رسد که بازیکن بلژیکی دو ماه از میادین دور خواهد بود و هر دو بازی رفت و برگشت مقابل منچسترسیتی را از دست می دهد و حتی اگر رئال مادرید به یک چهارم نهایی برسد هم در این مرحله حضور نخواهد داشت و در صورت رسیدن تیمش به نیمه نهایی می تواند شانس هایش را برای حضور در این مرحله بیازماید.

هازارد پس از 82 روز دوری از میادین هفته گذشته در بازی رئال مادرید و سلتاویگو به ترکیب برگشت که در آن بازی پنالتی گرفت. بازیکن بلژیکی در بازی مقابل لوانته دوباره دچار مصدومیت شد تا عملا دست زیدان را در پوست گردو بگذارد.