بازیکنان بارسلونا در ناپولی تست کرونا می دهند

بازیکنان بارسلونا در ناپولی تست کرونا می دهند

پایگاه خبری فوتبالی - مشکل ویروس کرونا به نظر می رسد که روی بارسلونا هم تاثیر گذاشته است. این بیماری که در ماه های اخیر به یک معضل بزرگ برای مردم جهان تبدیل شده، امروز سه تا از بازیهای لیگ ایتالیا را لغو کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا سایت آمریکایی ESPN گزارش داده است که بازیکنان بارسلونا که برای بازی مقابل ناپولی به ایتالیا سفر می کنند، به محض رسیدن به اردوی این تیم تست کرونا خواهند داد. هر کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان بارسلونا که تب داشته باشد، به بیمارستان منتقل می شود تا تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرد. باشگاه بارسلونا خبردار شده است که دولت ایتالیا  تدابیر امنیتی ویژه ای را برای مقابله با این ویروس در نظر گرفته است.

بارسلونا روز دوشنبه به ناپولی سفر خواهد کرد. آنها برای بازی مرحله یک هشتم نهایی در سن پائولو تمرین خواهند کرد اما به نظر می رسد که اعضای این تیم باید مراقب ویروس کرونا باشند. این ویروس در ایتالیا شایع شده و تا کنون منجر به مرگ دو نفر در این کشور شده است. تا کنون در کل دنیا ویروس کرونا بیش از دو هزار کشته داشته است و حالا باشگاه بارسلونا نیز باید با این مشکل دست و پنجه نرم کند و اعضای آن فردا در فرودگاه ناپولی تست کرونا خواهند داد.