قریشی: بابت شکست‌های اخیر بازیکنان صنعت نفت مقصر هستند/ با سراج نتایج خوبی خواهیم گرفت

قریشی: بابت شکست‌های اخیر بازیکنان صنعت نفت مقصر هستند/ با سراج نتایج خوبی خواهیم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- محمد قریشی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در شکست‌های اخیر تیم ما بازیکنان مقصر هستند و خودمان باید این وضعیت را تغییر دهیم.

به گزارش فوتبالی، محمد قریشی در گفت‌وگویی در مورد نتایج ضعیف تیمش در چهار بازی گذشته و جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان گفت: ما نتایج خوبی گرفته بودیم، ولی اتفاقاتی افتاد که همه در جریان هستند و متأسفانه در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم. البته بحث جدایی اسکوچیچ یا مشکلات مالی دلیل نمی‌شود که بد نتیجه بگیریم. ما در نیم‌فصل اول هم از لحاظ مالی یا برخی مسائل دیگر مشکل داشتیم، ولی نتایج خوبی گرفتیم.

وی در ادامه افزود: وقتی درون زمین بازی می‌کنیم، این بازیکنان هستند که نتایج را رقم می‌زنند و اگر در چهار بازی گذشته شکست خوردیم مقصر ما بازیکنان هستیم. باید این شرایط را در بازی‌های بعدی تغییر بدهیم که این کار را انجام خواهیم داد. از هواداران صنعت نفت هم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در هفته‌های آینده همان تیمی شویم که در نیم‌فصل اول بودیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد انتخاب بهنام سراج و اینکه آیا این مربی می‌تواند صنعت نفت را به روزهای خوبش برساند، تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی تمرین می‌کنند و در دو بازی که سراج هدایت تیم را بر عهده داست از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم. سراج شوک روحی و روانی خوبی به تیم داد و قطعاً در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

7655