زیدان: هازارد دچار مصدومیت بدی شد، شرایط ما خوب نیست

زیدان: هازارد دچار مصدومیت بدی شد، شرایط ما خوب نیست

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان با تایید مصدومیت ادن هازارد، مدعی شد که از دست دادن 5 امتیاز در فاصله یک هفته برای رئال مادرید باعث شده که آنها شرایط خوبی نداشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، گل تماشایی خوزه مورالس در نیمه دوم باعث شد که رئال مادرید برای دومین بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشود و صدرنشینی جدول لالیگا را نیز از دست بدهد. آنها هفته گذشته به تساوی 2 - 2 برابر سلتاویگو رسیده بودند و این در حالی است که روز چهارشنبه باید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی بروند. زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی درباره تعویض و مصدومیت ادن هازارد گفت: " ضربه روی مچ بد هازارد خورد. او پیش از این نیز از ناحیه همین مچ خود دچار مصدومیت شده بود. باید آزمایشاتی روی پای او انجام شود اما به نظر مصدومیت بدی می رسید. "

او در ادامه درباره شرایط بازی گفت: " ما نتوانستیم مهمترین کار در فوتبال را انجام دهیم و گل بزنیم. شرایط خوبی نداریم چون در یک هفته 5 امتیاز از دست دادیم اما فوتبال همین است. امروز شایسته این اتفاق نبودیم. از بهتر بودن به بدتر بودن رسیدیم. آنها از فرصت های خود استفاده کردند. حالا نمی توانیم حسرت آن را بخوریم. بازیکنان من تمام تلاششان را کردند و من ناراحت هستم. این هفته با تمام توان بازی می کنیم. باید سرمان را بالا بگیریم. پیش از این روزهای خوبی داشتیم و روزهای بد نیز داشتیم اما از این شرایط با موفقیت خارج می شویم. "

1070