کریس رونالدو و برابری با رکورد گلزنی متوالی در سری آ

کریس رونالدو و برابری با رکورد گلزنی متوالی در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در بازی امشب تیمش مقابل اسپال، رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، گلزنی رونالدو دراین بازی به منزله یازدهمین بازی متوالی ای بود که ستاره پرتغالی در رقابتهای سری آ به گل می رسید و بدین ترتیب او با رکورد گابریل باتیستوتا و فابیو کوالیارلا برابری کرد. تا پیش از این رونالدو در ده بازی متوالی بینکونری در رقابتهای سری آ موفق به گلزنی شده بود و این روند از روز اول دسامبر و در شب تساوی 2-2 یووه مقابل ساسولو آغاز شده بود.

در طول این 11 بازی، رونالدو مجموعا 15 گل برای تیم یووه به ثمر رسانده است. حالا او با گلزنی در بازی با اسپال، در یازدهمین دیدار متوالی تیمش در سری آ گلزنی کرد تا با رکورد گلزنی در 11 بازی متوالی در لیگ ایتالیا که در اختیار باتیستوتا و کوالیارلا بود برابری کند.

باتیستوتا در تک تک 11 دیدار فیورنتینا، در ابتدای فصل 95-1994 موفق به گلزنی شده بود و این رکورد برای 24 سال پابرجا بود؛ باتیستوتا در این 11بازی، 13 گل بین ماه های سپتامبر تا نوامبر سال 1994 زده بود.

اما فابیو کوالیارلا فصل گذشته توانست تا با رکورد این اسطوره آرژانتینی برابری کند. مهاجم سابق ناپولی و یوونتوس فصل گذشته و  در 11 بازی متوالی بین ماه های اکتبر 2018 تا ژانویه 2019، 14 گل برای تیمش به ثمر رساند. تنها یک سال بعد از کوالیارلا، کریس رونالدو هم توانست به این رکورد برسد و درصورتی که او بتواند در بازی هفته آینده تیمش مقابل اینتر گلزنی کند، از رکورد این دو اسطوره عبور خواهد کرد.

 

 6363