اسپال ۱- ۲ یوونتوس؛ تثبیت صدرنشینی با چنگ و دندان

اسپال ۱- ۲ یوونتوس؛ تثبیت صدرنشینی با چنگ و دندان

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس در دیداری دشوار موفق شد در خانه اسپال 1-2 به برتری دست یابد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس که این هفته باید در لیگ قهرمانان در فرانسه در خانه لیون به میدان برود، در سری آ مقابل اسپال باز هم با درخشش کریستیانو رونالدو و گلزنی این ستاره پرتغالی مقابل اسپال به برتری دست یافته و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم کرد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 می توانست روی همکاری ماتوئیدی و کوادرادو به گل اول دست یابد، اما ضربه والی وینگر کلمبیایی راهی به دروازه اسپال نیافت. دقایقی بعد استرفتزا با گذر از سد مدافعان یوونتوس در محوطه جریمه این تیم صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی این بازیکن در اختیار شزنی قرار گرفت. در دقیقه 33 اسپال با ارسال یک کرنر خطرناک صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر آندره پتانیا راهی به دروازه یوونتوس نیافت.

در دقیقه 38 پائولو دیبالا با حرکتی زیبا و چرخشی تماشایی وارد محوطه اسپال شد، اما ضربه این ستاره آرژانتینی بعد از برخورد به دیرک دروازه حریف به بیرون رفت. اما در دقیقه 40 یوونتوس به گل اول دست یافت. ارسال عرضی و دقیق خوان کوادرادو در دهانه دروازه به کریستیانو رونالدو رسید و او با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول یوونتوس را به ثمر برساند. در دقایق باقیمانده نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یووه با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

یوونتوس در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی حرکت الکس ساندرو می توانست به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه آرون رمزی از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه 60 یوونتوس به گل دوم نیز دست یافت. پاس عمقی پائولو دیبالا در محوطه جریمه به آرون رمزی رسید و این هافبک ولزی با یک ضربه چیپ تماشایی موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

اسپال که با دریافت دو گل چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و در دقیقه 68 به یک ضربه پنالتی دست یافت که آندره پتانیا آن را تبدیل به گل کرد و اختلاف به حداقل رسید.در دقیقه 85 کریستیانو رونالدو بعد از مدت ها می توانست با نواختن یک ضربه آزاد تماشایی از این طریق گلزنی کند، اما ضربه او به دیرک دروازه اسپال برخورد کرد.

در نهایت در شش دقیقه وقت اضافه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یوونتوس موفق شد با نتیجه 1-2 اسپال را مغلوب کند.