مورینیو: جاسوسی؟ نه؛ فقط ایده های لمپارد را حدس زدم

مورینیو: جاسوسی؟ نه؛ فقط ایده های لمپارد را حدس زدم

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم چلسی و تاتنهام با برد چلسی فرانک لمپارد مقابل سرمربی سابقش به پایان رسید؛ اگرچه چلسی دراین بازی برنده میدان بود، اما فرانک لمپارد سرمربی آبی های لندنی اعلام کرده که ژوزه مورینیو از ارتباطاتی که در باشگاه چلسی دارد بهره برده تا از اوضاع تیم حریف (چلسی) اطلاعات دقیقی کسب کند. لمپارد معتقد است که بار دیگر قربانی جاسوسی شده و این اتهامی است که مورینیو آن را رد کرده است

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی، ژوزه مورینیو اعلام کرد که اصلا اینگونه نبوده و خودش توانسته با حدس و گمان دست لمپارد را بخواند. اما لمپارد از دیدن اینکه استراتژی هایش برای مورینیو رو شده بود حسابی کلافه و ناراحت به نظر می رسید و در پایان بازی اعلام کرد که قربانی جاسوسی شده است. این درحالی است که فصل گذشته و زمانی که لمپارد هدایت دربی کانتی را در دست داشت، اتفاق مشابهی قبل از رویارویی تیمش مقابل لیدز یونایتد مارسلو بیه لسا رخ داده بود.

درپایان این بازی لمپارد در گفتگو با خبرنگاران گفت:« راستش این دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم؛ من نمی خواهم بدگمان باشم و بد فکر کنم ولی این دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. وقتی کسی قبلا در باشگاهی کار کرده، فکر می کنم که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. در شرایطی که مورینیو قبلا سرمربی چلسی بوده، من همیشه نمی توانم به همه افرادی که الان در باشگاه هستند اعتماد کنم ولی گویا زندگی همین است.»

اما مورینیو تمام این اتهامات را رد کرده و گفته که خودش ذهن لمپارد را خوانده و ایده های او را حدس زده:« من تاکتیکهای لمپارد را حدس زدم؛ کاملا منطقی است. وقتی به چندین نتیجه بد می رسی، از 5 بازیکن در دفاع و از آلونسو استفاده می کنی.. این دقیقا همان کاری است که چلسی در بازی با لیل هم انجام داده بود و در بازی اول مقابل تاتنهام هم همین کار را کرده بود. از همین رو من دقیقا می دانستم که آنها در بازی امروز چطور کار خواهند کرد. خیلی واضح است. وقتی آنها چند نتیجه خوب بگیرند، از بازیکنان متفاوتی استفاده خواهند کرد ولی وقتی به دردسر می افتند، 5 دفاع می چینند و آلونسو را به زمین می فرستند. هیچ کسی خبری از چلسی برای من نیاورده. کارمندان چلسی به لمپارد وفادارند.»

6363