از تاخیر در شروع بازی بارسلونا- ایبار تا شعارهای "بارتومئو استعفا!"

از تاخیر در شروع بازی بارسلونا- ایبار تا شعارهای "بارتومئو استعفا!"

پایگاه خبری فوتبالی- بازی بارسلونا مقابل ایبار در هفته بیست و پنجم رقابتهای لالیگا، قرار بود ساعت 18.30 دقیقه به وقت ایران آغاز شود. اما این بازی با هفت دقیقه تاخیر شروع شد.

به گزارش فوتبالی،طبق اعلام مقامات باشگاه بارسلونا، دلیل دیرترشروع شدن بازی، مشکلات تکنیکی هدفونها و میکروفنهای داوران بوده و گویا داوران بازی نمی توانستند به خوبی با هم ارتباط بگیرند. از همین رو داور چهارم بازی مجبور شد تا هدفونهایش را غوض کند و انجام تستهای کنترلی این تجهیزات کمی زمان برد.

در همان حال، کارلس ناوال، نماینده باشگاه بارسلونا در دقایقی که همه منتظر انجام این تستها بودند، از توپ جمع کنهای باشگاه خواست تا توپ هایی را بین بازیکنان توزیع کنند تا بدن بازیکنان سرد نشود. بعد از انجام تستهای لازم، بازی میان دو تیم با 7 دقیقه تاخیر آغاز شد.

در طول همین 7 دقیقه ای که همه درانتظار آغاز بازی بودند، هواداران حاضر درنوکمپ بیکار ننشستند و با چرخاندن دستمالهای سفید اعتراضشان را به رئیس باشگاه کاتالان نشان دادند و درعین حال فریادهای «بارتومئو استعفا استفعا » به گوش می رسید. بدین ترتیب هواداران بارسلونا نارضایتی شان را از جنجالهای اخیری که در باشگاه کاتالان ایجاد شده ابراز کردند: بحران شبکه های اجتماعی و سپس نحوه مدیریت پرونده خرید یک مهاجم پست 9... اینطور به نظر می رسد که هواداران بارسلونا از خرید بریت ویت برای تیمشان راضی نیستند.این بازیکن دانمارکی در بازی بارسا مقابل ایبار درترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت و انتقالش به بارسلونا هم در شرایطی صورت گرفت که استقبال خاصی ازاو به عمل نیامد و در کنفرانس خبری بعد از مراسم معارفه اش، تنها 2 سوال از این مهاجم دانمارکی پرسیده شد و این درحالی بود که بارتومئو و اریک آبیدال در همان کنفرانس خبری حسابی سوال پیچ شدند.

بخش دیگری ازهواداران حاضر در نوکمپ هم هنوز نتوانسته اند جنجالهایی که در هفته های اخیر روی نیمکت مربیگری تیمشان پیش آمد؛ از برکناری والورده گرفته تا روی کار آمدن کیکه ستین و در این بین، تلاش برای جذب ژاوی را درک کنند و اعتراضاتی نیز دراین زمینه به گوش رسید.

اندکی قبل از آن، گیرمو آمور، مدیر روابط اداری و ورزشی بارسلونا با بهره گیری از تاخیری که در برگزاری بازی به وجود آمده بود،صحبتهای کوتاهی را برزبان آورد و در گفتگو با بارسا تی وی گفت:« مهم این است که تمرکزمان را برروی فوتبال قرار دهیم. در باشگاه بارسلونا این مهمترین نکته است؛ ما هفته بسیار مهمی را پشت سرگذاشتیم.»

6363