مورینیو: بهتر از این نمی شد،وقتی مهاجمانم در بیمارستان هستند

مورینیو: بهتر از این نمی شد،وقتی مهاجمانم در بیمارستان هستند

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از باخت 1-2 تاتنهام مقابل چلسی، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد باخت تیمش مقابل شاگردان سابقش اظهارنظر کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در صحبتهایش اعلام کرد که این روزها مصدومان متعددی در خط حمله تیمش دارد و با توجه به شرایط موجود، سخت است بتوان بهتر از این کار کرد. آقای خاص بعد از باخت 1-2 تیمش مقابل چلسی در استمفورد بریج گفت:« من درمورد بازیکنانم گله ای ندارم. نتیجه بازی قطعا  می شد متفاوت رقم بخورد؛ می شد بازی 1-3 یا 2-2 شود. برای بازیکنان من سخت است بتوانند بهتر از این کار کنند.»

مورینیو ادامه داد:« با درنظر داشتن بازیکنانی که دراختیار داریم و شرایط تیم که شرایط متفاوتی است، سخت است بتوان بهتر از این کارکرد؛ به ویژه وقتی که اول تیم حریف به گل می رسد. تیم حریف می دانست که اگر اول ما گلزنی می کردیم، آنها به دردسر می افتادند.»

این روزها تاتنهام سه غایب مهم دارد؛ موسی سیسوکو، هری کین و هئونگ مین سون... آنها با وجود مصدومیت تعدادی از مهره های کلیدی شان، در سه تورنمنت به رقابت کردن ادامه می دهند و امیدوارند تا بتوانند سهمیه حضور دررقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. مورینیو ادامه داد:« ما سه ماه طولانی را پیش رو داریم و در سه تورنمنت رقابت می کنیم. این بچه ها از این شرایط درسهای فراوانی می آموزند و تلاش کردن را یاد می گیرند. این تجربه خیلی پیچیده ای است ولی تجربه ارزشمندی برای آینده است. ما در زمین و حتی روی نیمکت مهاجمی نداریم؛ مهاجمانمان حتی روی سکوها هم نیستند و در بیمارستانها هستند. این شرایط فعلی ماست.»

6363