چلسی 2-1 تاتنهام؛ باخت آقای خاص مقابل شاگردان سابقش

چلسی 2-1 تاتنهام؛ باخت آقای خاص مقابل شاگردان سابقش

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در استمفورد بریج با ارائه یک بازی برتر توانست تاتنهام را با شکست 2-1 بدرقه کند و جایگاه چهارمی اش مستحکم تر شد.

به گزارش فوتبالی، چلسی و تاتنهام برگزارکننده حساس ترین بازی هفته 27 لیگ برتر بودند. چلسی با یک امتیاز بیشتر از تاتنهام در رده چهارم قرار داشت و تاتنهام پنجم بود. شاگردان ژوزه مورینیو در صورت پیروزی می توانستند جای چلسی را در جدول اشغال کنند.

تاتنهام در حالی به این بازی رسیده بود که بحران عجیبی را در خط حمله تجربه می کرد. هری کین و سون هیونگ مین به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بودند و حتی شاید تا انتهای فصل نیز به میادین باز نگردند. چلسی نیز بازی هفته گذشته خود را به یونایتد در خانه باخت و امروز نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشت.

ده دقیقه اول بازی بدون حادثه خاصی سپری شد اما دقیقه 10 برخواین روی پاس لوکاس مورا از بیرون محوطه جریمه ضربه ای به توپ زد که با واکنش کابایه رو راهی کرنر شد.یک دقیقه بعد، چلسی پاسخ حمله تاتنهام را داد. شوت پای چپ میسون مونت را لوریس از گوشه دروازه با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.دقیقه 15 بازی چلسی به گل رسید.همه چیز از شوت ژیرو شروع شد. گلر تاتنهام توپ را با پا برگشت داد و سپس توپ به بارکلی رسید. ضربه پای راست او به تیر عمودی برخورد کرد و در ریباند بار دیگر این ژیرو بود که صاحب توپ شد و این بار با شوت پای چپ خود توانست دروازه تاتنهام را باز کند و استمفورد بریج را به وجد بیاورد.

شش دقیقه بعد مارکوس آلونسو از بیرون محوطه جریمه با پای راست شوتی روانه دروازه تاتنهام کرد ولی توپ با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد. دقیقه 34 تاتنهام می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر داوینسون سانچس روی کرنر ارسالی را کابا یه رو از زیر تیر دروازه بیرون کشیده و به کرنر فرستاد.یک دقیقه بعد تانگانا روی پاس قطری عالی آلدروایرلد با گلر چلسی تک به تک شد ولی ضربه بغل پای نرم او آرام آرام و با اختلافی اندک راهی اوت شد.در نهایت تلاش تاتنهام برای زدن گل تساوی در نیمه اول به جایی نرسید و 45 دقیقه نخست با برتری 1-0 چلسی تمام شد.

چلسی سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم به گل رسید. مونت از سمت راست بارکلی را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او بلافاصله توپ را به آلونسو رساند. ستاره اسپانیایی هم با یک شوت سرضرب پای چپ توپ را به قعر دروازه تاتنهام رساند.دو دقیقه بعد بارکلی با یک شوت راه دور دروازه تاتنهام را تهدید کرد ولی لوریس با واکنشی خوب توپ را از زیر تیر افقی راهی کرنر کرد.

دقیقه 52 جیوانی لوسلسو ستاره آرژانتینی تاتنهام به دلیل خطا روی آسپلیکوئتا تا مرز اخراج پیش رفت ولی پس از بررسی وی ای آر تصمیم بر این شد که همان کارت زرد برای او کافی بوده است.

دقیقه 66 ضربه کاشته اریک لاملا راه به جایی نبرد تا بازی همچنان 2-0 به سود چلسی دنبال شود.دقیقه 74 سرنگون شدن هری وینکس در برخورد با رودریگر باعث شد تا تاتنهامی ها امیدوار به پنالتی شوند ولی داور بازی اعتقادی به این قضیه نداشت و بازی پیگیری شد.دقیقه 78 بازی تامی آبراهام در دهانه دروازه شانس بسیار خوبی برای گلزنی داشت ولی ضربه او را لوریس به زیبایی مهار کرد.سه دقیقه بعد ضربه کاشته مارکوس آلونسو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا چلسی با بدشانسی به گل سوم نرسد.

تاتنهام که در پی کم کردن فاصله بود، دقیقه 89 توانست یکی از گل ها را پاسخ بدهد. ضربه پای چپ نه چندان محکم لاملا از گوشه محوطه جریمه پس از برخورد به پای رودیگر به درون دروازه چلسی غلتید تا حساب کار 2-1 شود.

در نهایت حملات بی محابای تاتنهام در وقت های اضافه به نتیجه نرسید و بازی با برتری 2-1 چلسی خاتمه یافت تا بازهم بازگشت آقای خاص به استمفورد بریج با خاطره ای تلخ همراه شود.