به‌هم‌ریختگی روحی هافبک رم و همسرش پس از مسمومیت سگ خانواده

به‌هم‌ریختگی روحی هافبک رم و همسرش پس از مسمومیت سگ خانواده

پایگاه خبری فوتبالی – کریس اسمالینگ ستاره انگلیسی بعد از آن که سگش به خاطر مسموم شدن جانش را از دست داد، کاملا از نظر روحی ویران شده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع 30 ساله منچستریونایتد حس می کند که سگ محبوبش مایلی به خاطر خوردن مرگ موش روی زمین خانه اش در رم، جانش را از دست داده است. این بازیکن به صورت قرضی از اولدترافورد راهی رم شده است. 

یکی از منابع نزدیک به اسمالینگ گفت که این بازیکن و همسرش سم کوک 34 ساله از مرگ سگشان به شدت ناراحت هستند. آنها در تلاش هستند تا بفهمند که چه کسی باعث مرگ این حیوان شده است چرا که معتقدند که یک نفر عمدا مرگ موش روی زمین ریخته تا باعث کشته شدن این سگ شود. در حقیقت سگ های دیگر این خانواده نیز در روزهای اخیر دچار بیماری شده بودند اما جان سالم به در بردند. با این وجود " مایلی" جان خود را از دست داده است. 

این خانواده علاقه زیادی به سگ هایشان دارند و به همین خاطر کشته شدن مایلی آنها را از نظر روحی کاملا ویران کرده است. این زوج تصاویری زیادی از خودشان و حیوانات خانگی شان در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و آنها را بخشی از خانواده خود می دانند و به همین خاطر این روزها از نظر روحی ویران شده اند.