ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ حضور فیرپو در میدان

ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ حضور فیرپو در میدان

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم بارسلونا و ایبار از دقایقی دیگر در ورزشگاه نیوکمپ و در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لالیگا باید به مصاف یکدیگر بروند. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان کیکه ستین امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود میزبان ایبار خواهند بود. بارسلونا از 24 بازی گذشته 52 امتیاز به دست آورده و پس از رئال مادرید با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد. رئالی ها هفته گذشته به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند و به همین دلیل اختلاف سه امتیازی خود با رقیب سنتی را از دست دادند. بارسا امیدوار است که با پیروزی در بازی امروز به صورت موقت به صدر جدول رفته و امیدوار باشد که لوانته نیز امشب برابر رئال مادرید امتیاز بگیرد تا آنها بتوانند صدرنشینی خود را دائمی کنند. ایبار یک بازی عقب افتاده دارد و از 23 بازی گذشته 24 امتیاز به دست آورده و در رتبه شانزدهم جدول رده بندی ایستاده است. آنسو فاتی بر خلاف بازی های گذشته در ترکیب بارسلونا قرار ندارد و جونیور فیرپو جانشین او شده است. 

ترکیب بارسلونا در این دیدار بدین ترتیب است: ترشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، آرتور، مسی، لنگله، گریزمان، ویدال، فیرپو

1070