لواندوفسکی:سران دورتموند مانع از انتقالم به یونایتد شدند

لواندوفسکی:سران دورتموند مانع از انتقالم به یونایتد شدند

پایگاه خبری فوتبالی- روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که زمانی که برای بروسیا دورتموند بازی می کرده، به پیشنهاد انتقال به منچستریونایتد پاسخ منفی داده است.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در گفتگو با روزنامه گاردین اعلام کرده که بعد از تماسی که سرالکس فرگوسن با او گرفته، به شدت به پیوستن به منچستریونایتد فکرمی کرده. در سال 2012 بود که فرگوسن در تماسی با لواندوفسکی 23 ساله به او پیشنهادکرده بود تا به منچستریونایتد بپیوندد. در آن فصل که دومین فصل حضور لواندوفسکی در دورتموند بود، او تمامی رقابتها 30 گل زده بود و روزهای خوبی را پشت سرمی گذاشت. 

لواندوفسکی 31 ساله حالا در صحبتهایی اعلام کرده که شهرت فرگوسن و هیجان کار کردن زیرنظر او باعث شده بود تا او به پیشنهاد انتقال به یونایتد فکر کند ولی گویا سران دورتموند بلافاصله به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند. لواندوفسکی دراین باره گفت:« دو سال بعد از انتقالم به دورتموند بود که با فرگوسن تلفنی صحبت کردم. در آن زمان واقعا به انتقال به یونایتدفکی می کردم. به خاطر فرگوسن و به خاطر منچستریونایتد.ولی سران دورتموند گفتند:"نه. همین و بس". این اولین باری بود که من با جدیت تمام به تغییر تیمم فکر کردم. چون وقتی بازیکن جوانی هستی و تماسی تلفنی از سرالکس فرگوسن داشته باشی، واقعا هیجان انگیز است. آن روز روز ویژه ای برای من بود.»

دو سال بعد از آن لواندوفسکی با ترک دورتموند، به بایرن مونیخ پیوست و فوتبالش را زیر نظر پپ گواردیولا دنبال کرد. بعد از آن لواندوفسکی پیشنهاداتی برای انتقال به تیمهای دیگر از جمله رئال مادرید داشت ولی در نهایت این ستاره لهستانی در جمع باواریایی ها ماند و فوتبالش را دنبال کرد و حالا در سن 31 سالگی همچنان دراوج فوتبالش است و در ادامه گفتگویش با گاردین اعلام کرده که قصد دارد تا هرزمان که بتواند فوتبالش را دنبال کند:« می خواهم تا هرزمانی که می توانم فوتبال بازی کنم. اصلا حس نمی کنم که 31 ساله هستم و با تلاشهایی که انجام می دهم امیدوارم که برای پنج تا شش سال  دیگر در اوج باشم. نمی خواهم مهاجمی باشم که 90 دقیقه در محوطه جریمه انتظار رسیدن توپ را می کشد. نمی خواهم درطول بازی فقط 10 بار توپ به من برسد. این برای من کافی نیست.»

لوا ادامه داد:« گاهی وقتها باید در محوطه جریمه منتظر توپ بمانی و اگر یک بار در 90 دقیقه توپ به تو برسد، باید کاملا آماده باشی ولی من همیشه می گویم که می خواهم بخشی از تیم و بخشی از بازی باشم. می خواهم در زمین حرکت کنم و پاسکاری کنم؛ نه اینکه فقط بخواهم منتظر توپهای ارسالی بمانم. به همین خاطر هم هست که همیشه به دنبال فضاهایی هستم تا توپ را بگیرم و هم تیمی هایم را در زمین پیدا کنم. من هنوز می توانم هرکاری بکنم.»

6363