ویروس کرونا و لغو 42 بازی در فوتبال ایتالیا

ویروس کرونا و لغو 42 بازی در فوتبال ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- روز جمعه اعلام شد که 16 نفر در ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا هستند و همین خبر زنگهای خطر را در ایتالیا و به ویژه فوتبال این کشور به صدا در آورد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به حاد بودن شرایط، 42 مسابقه فوتبال دراین کشور به تعلیق در آمد. مدرسه ها، دفاتر کاری و رستورانها تعطیل شده اند و از مردم خواسته شده تا در خانه هایشان بمانند.

14 نفر از 16 فردی که در ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، در منطقه لومباردیا در شمال این کشور هستند و دو نفر هم متعلق به منطقه ونتوهستند. اولین فردی که در ایتالیا به کرونا مبتلا شده یک مرد 38 ساله است که حال او وخیم گزارش شده است و گویا ویروس کرونا را از یکی از همکارانش که اخیرا سفری که به چین داشته، گرفته است. 

همین موضوع باعث شده تا شهرداری برخی از شهرهای منطقه لومباردیا وضعیت اضطراری اعلام کنند و رستورانها، مدارس و رستورانها دراین منطقه تعطیل شده است. سازمان فوتبال آماتور لومباردیا هم اعلام کرده که استادیومها در روزهای آتی تعطیل خواهند بود و 42 مسابقه فوتبال در رده های مختلف را لغو کرده است. در عین حال باشگاه های این منطقه می توانند درخواستشان برای لغو مسابقات فوتبال را ارائه دهند. در عین حال فدراسیون والیبال ایتالیا هم تمام بازیهایی که قرار بود در روزهای آتی در مناطق شمالی ایتالیا برگزار شود را لغو کرده است.

بدین ترتیب و با اعلام شرایط اضطراری درشمال ایتالیا و در صورت افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا دراین کشور، احتمال دارد که شاهد لغو بازیهای بیشتری در فوتبال ایتالیا باشیم.

6363