طعنه دوگاری به امباپه: فیلمهای بازی هالند را تماشا کن

طعنه دوگاری به امباپه: فیلمهای بازی هالند را تماشا کن

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از باخت پاری سن ژرمن مقابل دورتموند که روز سه شنبه و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد، حالا کریستوف دوگاری، ستاره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی فرانسه در گفتگو با آر.ام.سی به انتقاد از عملکرد امباپه دراین بازی پرداخته و به این بازیکن فرانسوی توصیه کرده که اگر می خواهد بهتر شود،به تماشای بازیهای ارلینگ هالند، بازیکن 19 ساله تیم دورتموند بنشیند.

به گزارش فوتبالی، دوگاری پیغام تند و تیزی برای امباپه 21 ساله داشته و خطاب به ستاره جوان پی.اس.جی گفته:« امباپه، اگر یک روز بتوانی کارهایی که هالند انجام می دهد را انجام بدهی، بهترین بازیکن دنیا خواهی شد. اگر می خواهی تمام افتخارات و جوایز ممکن را فتح کنی، کارهای هالند را تماشا کن؛ دی.وی.دی بازیهای او را داشته باش و گهگاهی بازیها و عملکرد او در زمین را مرور کن. ببین جیدون سانچو و هالند در این بازی (مقابل پی.اس.جی) چه کردند و تو چه کارهایی انحام ندادی. امباپه،  می دانی چطور باید خیلی کارها را انجام بدهی ولی آنچه هالند در یک ساعت و نیم انجام داد را از دست داده ای. »

دوگاری براین باور است که امباپه نتوانسته آن کارهایی که هالند و سانچو در بازی دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن به نمایش گذاشتند را انجام دهد. در آن بازی هالند دو گل دورتموند مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند و حالا پاریسی ها اگر بخواهند به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برسند، باید در بازی برگشت نتیجه را به نفع خودشان رقم بزنند.

دوگاری معتقد است که تیم پاریسی در بازی رفت سیگنال ایدونا پارک، روحیه جنگنده ای نداشت:« سبک بازی امباپه چطور است؟ آیا او فوتبال زیبایی دارد؟ همیشه می خواهی زیبا کار کنی؟ نه. فوتبال این روزها چیز دیگری است. این دقیقا همین است که سانچو و هالند تمام کارهای ممکن را انجام دادند و امباپه این کار را نکرد.»

توماس توخل در آن بازی تیمش را با سیستم 3-4-3 روانه میدان کرده بود و امباپه نتوانست دراین سیستم نمایش خوبی را به اجرا بگذارد. این درحالی است که توخل در اکثر بازیها تیمش را با سیستم 2-4-4 می چیند.

6363