حلالی: بازیکنان پرسپولیس در آسیا انگیزه لازم را ندارند

حلالی: بازیکنان پرسپولیس در آسیا انگیزه لازم را ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم انگیزه لازم را در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی درباره نتایج پرسپولیس در دو باری اخیر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: باز در زمین حریف تاثیر زیادی روی نتایج بد پرسپولیس داشت. باید بپذیریم وقتی تیم در خانه بازی می‌کند به مراتب شرایط بهتری نسبت به بازی در زمین حریف دارد. این هم مساله‌ای است که AFC برای فوتبال ایران ایجاد کرد. مدیران ما در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور یافتند و از یک پیروزی بزرگ صحبت کردند اما تا این لحظه که AFC صحبتی مبنی بر میزبانی نمایندگان ایران در بازی‌های دور برگشت نکرده است. اگر واقعا پرسپولیس بتواند در بازی‌های برگشت از رقبا میزبانی کند، قطعا می‌تواند با استفاده از شرایط میزبانی به برتری برسد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر شارجه امارات هم گفت: بازی خوبی را از تیم شاهد نبودیم چرا که ضعف در خط دفاع کاملا مشهود بود. بازیکنان شارجه به راحتی توپ را بین دو دفاع میانی ما ارسال می‌کردند و موقعیت گل ایجاد می‌کردند. این مساله واقعا نگران کننده است و گل‌محمدی باید فکری به حال مسائل فنی تیمش کند. در بازی شارجه برخی بازیکنان نظیر شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند هم اشتباهاتی داشتند که منجر شد تیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک نکند.

حلالی ادامه داد: شنیده‌ام طی روزهای اخیر ۸ میلیارد تومان به حساب باشگاه  واریز شده اما این پول به طور کامل میان بازیکنان تیم بزرگسالان تقسیم شده و پولی به بازیکنان تیم‌های پایه نداده‌اند. من کاری به نحوه تقسیم کردن این پول ندارم اما بازیکنان تیم بزرگسالان باید بدانند وقتی در این شرایط اقتصادی پولی تهیه می‌شود و آنها از آن بهره می‌برند، در بازی‌ها هم باید ۱۰۰ درصد توان خود را در زمین بگذارند. بازیکنی مثل شجاع خلیل‌زاده یا علیپرضا بیرانوند باید با آمادگی کامل وارد زمین شوند چون همه هواداران چشمشان به ساق پای بازیکنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه "مربیان خارجی بازیکنان آماده را به زمین می‌فرستند،" اضافه کرد: متاسفانه برخی مربیان ایرانی با بازیکنان تعارف می‌کنند و حتی وقتی آمده نیستند آنها را به زمین می‌فرستند. این در حالی است که مربیانی چون برانکو و کالدرون وقتی می‌دیدند بازیکنی آماده نیست، آن بازیکن را به زمین نمی‌فرستاند.

حلالی در ادامه تاکید کرد: نکته دیگری که در بازی پرسپولیس به چشم می‌خورد نبود انگیزه لازم است. وقتی بازی پرسپولیس را می‌بینیم گویی بازیکنان دیگر انگیزه‌ای ندارند. قطعا گل‌محمدی فکری به حال مسائل فنی تیمش خواهد کرد اما برای بالا بردن انگیزه هم باید کارهایی انجام شود. دستیاران سرمربی تیم می‌توانند برای افزایش انگیزه بازیکنان کارهایی انجام بدهند. درست است که من دیگر در باشگاه سمتی ندارم اما اگر کنار تیم بودم، می‌توانستم از نظر بالا بردن انگیزه بازیکنان، به تیم کمک کنم.

7413