حسرت ستاره لاتزیو در کار با یورگن کلوپ

حسرت ستاره لاتزیو در کار با یورگن کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی – چیرو ایموبیله می‌گوید که دوست داشت یورگن کلوپ می‌توانست خود واقعی او را هدایت کند.

این ستاره لاتزیو در سال 2014 و پس از فصل درخشانی که در تورینو گذراند، راهی بروسیا دورتموند شد. او در آن فصل در تورینو در 33 بازی در سری آ 22 گل زده بود.

دورتموند او را جانشین روبرت لواندوفسکی می‌دانست، اما او نتوانست در بوندس‌لیگا جا بیفتد. ایموبیله تنها یک فصل را در دسته برتر آلمان گذراند و در 24 بازی در لیگ تنها 3 گل زد. دورتموند فصل را در رده هفتم به پایان برد. 

البته تیم کلوپ فاتح سوپرجام شد و گل‌های ایموبیله کمک کرد دورتموند راهی فینال جام حذفی شود، هرچند که در آن‌جا برابر ولفسبورگ با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

ایموبیله در این فصل سری آ در تنها 24 بازی، 26 گل زده است. اخیرا کلوپ گفته لاتزیو می‌تواند فاتح سری آ شود: «من طرفدار لاتزیو هستم و امیدوارم آنها قهرمان شوند. یک بازیکن سابق لیورپول در این تیم است: لوکاس لیوا. چیرو ایموبیله هم بازیکن سابق من در بروسیا دورتموند بود. ببخشید ساری و کونته، اما لاتزیو فصل فوق‌العاده‌ای را دارد.» 

حالا ایموبیله می‌گوید: «از شنیدن این حرف‌های پر از مهربانی کلوپ خوشحال شدم. ما در زمان نامناسبی در دوران ورزشی خود با هم کار کردیم. کاش او می‌توانست با چیرو واقعی کار کند. با این حال، ما توانستیم فاتح سوپرجام شویم.»

8444