مراسم معارفه مهاجم جدید بارسلونا به جنجال کشیده شد

مراسم معارفه مهاجم جدید بارسلونا به جنجال کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی – مارتین بریت‌ویت به بارسلونا پیوست و مراسم معارفه او امشب انجام شد. او قراردادی چهار و نیم ساله با بند فسخ 300 میلیون یورویی امضا کرد.

در این مراسم، سوالات متعددی از مدیران بارسلونا پرسیده شد و جلسه به جنجال کشیده شد. یکی از خبرنگاران از جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه پرسید: «آیا این خرید اوج یکی از بدترین ماه‌های تاریخ باشگاه است؟» بارتومئو از جواب مستقیم طفره رفت و گفت که مارتین در ادامه فصل به بارسا کمک خواهد کرد.

خبرنگار دیگری هم سوال مشابهی را پرسید و بارتومئو گفت: «با توجه به بازیکنان مصدومی که داریم، خوشحالیم که بریت‌ویت حاضر شد به باشگاه ما بیاید.»

اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه هم در این جلسه بود و از او سوال شد که اوضاعش با لیونل مسی چطور است. آبیدال گفت که در این چند روز مسائل زیادی را یاد گرفته و مسائل داخلی باشگاه باید در داخل باشگاه حل شود و به بیرون سرایت نکند.

سپس از بارتومئو سوال شد که آیا پس از اتفاقات این چند هفته اخیر، به دنبال اخراج فردی از بارسا است و او گفت: «این نشست خبری درباره بریت‌ویت است!»

سپس از بارتومئو درباره جنجال اخیر بارسلونا درباره قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی سوال شد و او گفت که اوضاع باید تحلیل شود. سوال بعدی از آبیدال بود: «چطور تعداد اندک بازیکنان بارسلونا را توضیح می‌دهی؟ در برهه‌ای از فصل تنها 15 بازیکن آماده در تیم بودند!» او هم گفت: «این که تیم کوچک باشد مشکلی ندارد، اما مصدومیت بازیکنان مشکل‌ساز است، و اگر عثمان دمبله مصدوم نشده بود نیازی به خرید بازیکن نداشتیم.» او همچنین گفت که کارلس آلنیا خودش باشگاه را ترک کرد.

سوال بعدی از بارتومئو بود: «آیا این که مسی می‌گوید در بارسلونا می‌ماند باعث آسایش خاطر رییس شده است؟» او هم گفت: «مارتین بریت‌ویت کنار من نشسته، او بازیکن بزرگی است!»

در نهایت از بریت‌ویت سوال شد که آیا بازی‌های بارسلونا را بررسی کرده و او گفت: «می‌دانم چطور خودم را در تیم جا بیندازم. من تلاش خواهم کرد که در خط حمله تیم جا بیفتم. من سال‌ها زحمت کشیده‌ام تا به این‌جا برسم.»

سوال آخر هم از بارتومئو بود: «آیا ممکن است بریت‌ویت در پایان فصل برود؟» و پاسخ او این بود: «قرارداد او چهار سال و نیم اعتبار دارد.»

8444