اختصاصی/آب پاکی وزیر ورزش روی دست بازنشسته ها؛ نمی توانند رییس فدراسیون شوند!

اختصاصی/آب پاکی وزیر ورزش روی دست بازنشسته ها؛ نمی توانند رییس فدراسیون شوند!

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور بازنشستگان در سمت ریاست فدراسیون‌های ورزشی غیر قانونی است و اجازه نداریم از قانون سرپیچی کنیم. 

دکتر مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها در ورزش تاکید دارد و قطعا اجازه حضور بازنشسته ها در ورزش و بی قانونی را نخواهیم داد. 

سلطانی فر در ادامه افزود:کمیته المپیک برای کسب بیشترین نتایج در المپیک 2020 بسیج شده و از دو سال قبل تمام امکانات را در اختیار گرفته که برگزاری اردوهای آمادگی تیم ها و اعزام‌های مناسب بخشی از این فعالیت‌ها است.
وی با بیان اینکه ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج شده اما ارزش ورزشگاه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: این سالن اکنون ۹۸ درصد پیشرفت کرده و طی دو هفته آینده به اتمام می‌رسد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: هر چند این سالن مراحل ساخت آن از ۱۷ سال پیش آغاز شده اما تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و طی ۲ سال اخیر و با تلاش‌ همه بخش‌ها و تخصیص اعتبار مناسب به پیشرفت ۹۸ درصدی رسیده است.
سلطانی‌فر با اشاره به اینکه احداث این سالن بزرگ در استان کردستان می‌تواند برای میزبانی مسابقات بین‌المللی و ملی مناسب باشد، یادآور شد: میزبانی لیگ ملت‌های آسیا در ایران با ظرفیت چنین ورزشگاه‌هایی امکانپذیر بوده است.
وی تاکید کرد: استان کردستان در رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌های مناسبی دارد که با پروژه‌هایی که در استان اجرا شده در سال‌های آینده شاهد خبرهای خوبی در حوزه ورزش این استان خواهیم بود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم در سال ۹۹ میزبانی چند رویداد ملی و بین المللی را در کردستان داشته باشیم که پیشنهاد ما برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا است. 

سلطانی فر روز پنجشنبه به منظور بازدید از برخی طرح های ورزشی، گفت وگو با مسوولان استان و شرکت در همایش گرامیداشت روز مادر به کردستان سفر کرد.