چرا اسکوچیچ باقری را می‌خواهد؟

چرا اسکوچیچ باقری را می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل تمایل بالای سرمربی تیم ملی به استفاده از کریم باقری در کادر فنی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، دیروز برایتان نوشتیم که باقری یکی گزینه‌های دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی است منتهی رقم بالای قرارداد او با پرسپولیس و همچنین تمایل به او ماندن در پرسپولیس باعث شده احتمال حضورش در کادر فنی تیم ملی، بالا نباشد.

روزنامه شهروند در شماره امروز خود درباره علاقه اسکوچیچ به همکاری با آقا کریم نوشته: اسکوچیچ برای کنترل حواشی و مدیریت بازیکنان تیم‌ملی با مشورت‌هایی که با نزدیکان خود داشته، تصمیم گرفت یک چهره خوشنام و بزرگ فوتبال ایران را به کادر فنی تیم‌ملی اضافه کند تا با این اتفاق بازیکنان نتوانند حاشیه‌ای ایجاد کنند و کادر فنی را نادیده بگیرند. به هرصورت حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس در سال‌های اخیر یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های این تیم بوده است. تمام بازیکنان از او حساب می‌برند و بسیاری از حواشی توسط باقری کنترل می‌شود. به همین ترتیب، اسکوچیچ امیدوار است که مدیران فدراسیون بتوانند باقری را برای کمک به تیم‌ملی راضی کنند، کاری که اصلا راحت هم نیست

شهروند در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون هم برای چهار مسابقه منعقد شده و کادر فنی هیچ ثباتی برای فعالیت به صورت طولانی ندارد. به همین ترتیب ممکن است نتیجه مذاکرات مثبت نباشد. شاید هم باقری قبول کند به صورت موقت و برای کمک به تیم‌ملی در کنار کار در پرسپولیس به اسکوچیچ هم کمک کند.

1984