باخت مقابل دروتموند و شروع جنگی تازه در پاری سن ژرمن

باخت مقابل دروتموند و شروع جنگی تازه در پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- بروسیا دورتموند، در بازی سه شنبه شب و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا پاری سن ژرمن را به زانو دربیاورد. شاگردان توماس توخل در این بازی سنگین و کم توان نشان دادند و در خط دفاع اشتباهات متعددی داشتند و به ندرت موقعیتی برروی دروازه دورتموند خلق کردند و در نهایت هم با باخت 2-1 خانه دورتموند را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی، همین باخت باعث شد تا جنگی تازه در رختکن تیم پاری سن ژرمن به راه بیفتد. نکته ای که در این باخت بیش از هرچیز به چشم آمد، مسائل غیرورزشی ای بود که حالا به آن پرداخته می شود. رسانه های فرانسوی بعد از این باخت، به شدت از توماس توخل انتقاد کردند و براین باور هستند که این سرمربی آلمانی هیچ مسئولیتی را به خاطر تغییر سیستم بازی تیمش نپذیرفته است.

یکی دیگر ازمقصران این باخت، از نظر رسانه ها و هواداران،نیمار بود؛ البته انگشت اتهام به نیمار به خاطر عملکردش در این بازی نبود؛ چرا که او درمصاف با دورتموند تک گل تیمش را به ثمر رساند. سیل انتقادات از نیمار، به خاطر صحبتهایش درپایان بازی با دورتموند بود. در پایان این مسابقه نیمار هشدار شدیدی به تیم فعلی اش داد.. او دلیل احتیاط بیش از حد پزشکان تیمش بعد از مصدومیتی که از ناحیه دنده گریبانگیرش شده بودرا درک نکرده و معتقد است که دلیل غیبتش در4بازی اخیر تیمش را درک نکرده است:« اگر من در بازیهای اخیر حضور داشتم و ریتم بهتری می گرفتم، می توانستم مقابل دورتموند خیلی بهتر از اینها کار کنم.»

در بازی دورتموند- پاری سن ژرمن، توماس مونیه از داور کارت زرد گرفت تا نام او هم در لیست مقصران این ناکامی قرار بگیرد. او هم قبل از آغاز بازی و هم بعد از اتمام مسابقه به خاطر صحبتهایش حسابی جنجال آفرینی کرد. قبل از آغاز بازی او گفته بود که اصلا نمی داند که هالند کیست و در پایان بازی هم اعلام کرد که نمی دانسته که کارت داشته و بعد از اطلاع از آن اصلا ریسکی نکرده که با گرفتن کارتی دیگر، تعداد کارتهایش تکمیل شده و محروم شود.

در نهایت هم برادر کیمپمبه، بعد از اتمام بازی، آتش بزرگی را روشن کرد و با سرزنش کردن توماس توخل در اینستاگرام، به طعنه و به نشانه توهین، از خانواده این سرمربی آلمانی نام برد.

این روزها اوضاع در پاریس اصلا دلنشین نیست و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این جنجالها و حاشیه ها سریعا تمام خواهند شد یا اینکه دردسرهای بزرگی برای تیم پاریسی ایجاد خواهد کرد؟!
6363