سیتی 2 -0 وستهام؛ برد برای فراموش کردن غمها

سیتی 2 -0 وستهام؛ برد برای فراموش کردن غمها

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی موفق شد تا در دیداری خانگی و معوقه از سری رقابتهای لیگ برتر انگلیس با دو گل مقابل وستهام به پیروزی برسد

به گزارش فوتبالی، در این بازی کوین دی بروین ستاره بلژیکی سیتی مرد اول زمین بود و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، نقش پررنگی در برد تیمش ایفا کرد. این برد به گواردیولا و شاگردانش کمک کرد تا برای دقایقی هم که شده افسردگی و ناراحتی ناشی از محرومیت از حضور در رقابتهای اروپایی برای دو فصل رابه دست فراموشی بسپارد.

جالب اینجا بود که هواداران زیادی برای تماشای این بازی به ورزشگاه اتحاد نرفته بودند ولی سیتی دراین مسابقه نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و خلاقانه کار کرد؛ هرچند که نسبت به قبل اشتباهات بیشتری داشت. اما وستهام که یکی از تیمهای قعرنشین جدول لیگ برتر است حرفهای زیادی برای گفتن دراین بازی ندشت.

اولین گل این بازی در دقیقه 30 بازی توسط رودری به ثمر رسید. پاس این گل را کوین دی بروین به رودری رساند تا سیتی در نیمه اول با یک گل از حریفش پیش بیفتد. 

البته این پایان کار برای وستهام نبود.در دقیقه 62 مسابقه برناردو سیلوا پاس زیبایی را به کوین دی بروین رساند و این ستاره بلژیکی توانست تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا سیتی دراین بازی معوقه هر سه امتیاز بازی را مال خود کند.

بعد از به ثمر رسیدن این گل و مشخص شدن سرنوشت بازی، پپ گواردیولا، به لاپورت و دی بروین استراحت داد و البته مصدومیت داوید سیلوا باعث نگرانی گواردیولا و هواداران سیتی شد. در فاصله چند دقیقه مانده تا پایان بازی، داوید سیلوا با درد و ناراحتی زمین را ترک کرد و حالا این نگرانی وجود دارد که او ممکن است به خاطر همین درد قادر به حضور در بازی تیمش مقابل رئال مادرید نباشد.

6363