زمان اعلام فهرست نامزد‌های تایید صلاحیت شده فدراسیون فوتبال مشخص شد

زمان اعلام فهرست نامزد‌های تایید صلاحیت شده فدراسیون فوتبال مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته ۳ نفره بررسی صلاحیت نامزد‌های فدراسیون فوتبال هفته آینده فهرست نهایی نفرات تایید صلاحیت شده را اعلام می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ارائه تاییدیه‌های نفراتی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را داشتند یک شنبه گذشته (۲۷ بهمن) به اتمام رسید و نفراتی که توانستند ۱۰ معرفی نامه اعضای مجمع را برای پست ریاست و ۵ معرفی نامه را برای عضویت در هیئت رئیسه به دبیرخانه فدراسیون ارائه کنند، وارد مرحله بررسی صلاحیت‌ها شدند.

بر همین اساس ۶ نامزد به نام‌های حیدر بهاروند، هدایت الله ممبینی، عباس صوفی، حبیب کاشانی، محمد حسین قریب و مهدی محمد نبی توانستند دست کم ۱۰ تاییدیه را تحویل بدهند.

کمیته سه نفره بررسی صلاحیت‌ها شامل ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون) و جعفر سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) هم از دوشنبه ۲۸ آبان بررسی صلاحیت‌ها را آغاز کرد.

برهمین اساس قرار است فهرست نهایی نفرات تایید صلاحیت شده شنبه هفته آینده (۳ اسفند) از سوی این کمیته اعلام شود و پس از آن هم باید صلاحیت نامزد‌ها از سوی نهاد‌های ذی صلاح تائید شود.

7413