مسی سکوتش را شکست: موضوع عجیبی است

مسی سکوتش را شکست: موضوع عجیبی است

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا گفتگوی ویژه ای را با روزنامه موندو دپورتیوو انجام داده و درمورد شرایط فعلی باشگاه کاتالان اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، مسی در جریان این گفتگو اعلام کرده که عاشق بارسلونا و محل زندگی اش در کاستلدفلس است و گفته که شیفته زندگی فعلی اش است.

ستاره آرژانتینی بارسا در گفتگویی 40 دقیقه ای که متن کامل آن روز پنجشنبه منتشر خواهدشد سکوتش را درموردشرایط فعلی این باشگاه شکسته.  کاپیتان بارسلونا که هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا در معبد مارادونا، ناپل پابه توپ خواهد شد، در مورد آینده اش و مسائل مختلفی حرف زده. در شرایطی که قرارداد فعلی مسی با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد، او این فرصت را دارد تا در پایان فصل بارسلونا را ترک کند؛ اما او از عشقش به باشگاه کاتالان صحبت کرده و درعین حال راجع به همسرش و سه پسرشان صحبتهای جذابی را به زبان آورده.

این گزیده ای از این گفتگوی مفصل است که فردا متن کامل آن منتشر خواهد شد.

*زندگی خوبی در بارسلونا دارید. نه؟

واقعیت این است که بله. من عاشق بارسلونا هستم. هرچند که خیلی دلم برای زادگاهم، روساریو هم تنگ می شود. بارسلونا خانه من است. من بیشتر از آنکه در آرژانتین زندگی کرده باشم، در بارسلونا زندگی کرده ام. عاشق این شهر و محل زندگی ام در کاستلدفلس هستم و سبک زندگی ام را خیلی دوست دارم

*زندگی روزمره مسی چطور است؟

خیلی عادی و وابسته به فرزندانمان. خوشبختانه حرفه ام به نحوی است که به من این اجازه را می دهد که زمان زیادی را درکنار فرزندانم صرف کنم. می توانم تمرین کنم و سریعا به خانه برگردم و ناهار را با همسرم بخورم و بعد به مدرسه و به دنبال فرزندانمان بروم. بعد از آن، وقت آزادم بستگی به این دارد که فرزندانم چه کاری داشته باشند؛ با آنها سرگرم می شوم تا شب فرا برسد. شام می خوریم و سه فرزندم از خستگی انگار می میرند؛ آنها زود می خوابند. سه شنبه ها و پنجشنبه ها فرزندانم کلاس فوتبال دارند و به شهرک ورزشی بارسلونا می رویم و آنها را به کلاس می بریم. ساعت 7.30 عصر به خانه می رسیم. چای ماته و شام می خوریم... یک زندگی خیلی عادی داریم که برایم جذاب است. چون من از روتین زندگی و درعین حال حرفه ام و زندگی ام لذت می برم. برای من این هیجان انگیز است.

* از جلسه ای که با بارتومئو داشتید بگو (روز سه شنبه بعداز جلسه تمرینی بارسلونا، جوزپ ماریابارتومئو با کاپیتان تیم جلسه ای گذاشت تا درمورد موضوع مرتبط با شبکه های اجتماعی و همکاری با شرکت I3 Ventures توضیحاتی به کاپیتان های تیمش بدهد). توضیحات رئیس باشگاه شما را قانع کرد؟

موضوع عجیبی است. راستش کمی سورپرایز شدم؛ چون زمانی که این اتفاق رخ داد من اینجا نبودم و در سفر بودم. زمانی که به بارسلونا رسیدم، کمی متوجه ماجرا شدم. رئیس باشگاه همان چیزهایی را به ما گفت که در رسانه ها منتشر شده بود. دقیقا همان چیزهایی که در کنفرانس خبری گفته بود؛ برایمان توضیح داد که شرایط به چه ترتیب است؛ چه اتفاقاتی رخ داده و من دیگر نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم. همان چیزهایی که همه می دانند. تمام آنچه که او برای کاپیتانهای تیم توضیح داد، در محفل خصوصی مان باقی می ماند.

*ولی توانست شما را متقاعد کند؟

راستش به نظرم خیلی بعید و عجیب است که چنین اتفاقی رخ بدهد ولی رئیس باشگاه گفت که مدارک زیادی دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این موضوع صحت دارد یا نه. بیش ازاین نمی توانیم چیزی بگوئیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ماجرا چه خواهد شد. راستش به نظرم موضوع خیلی عجیبی است.

6363