خشم پاری سن ژرمن از برخورد پلیس آلمان با هوادارانش

خشم پاری سن ژرمن از برخورد پلیس آلمان با هوادارانش

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه پاری سن ژرمن روز چهارشنبه اعلام کردند که از رفتار پلیس آلمان با هواداران تیمشان در جریان مصاف روز سه شنبه دو تیم دورتموند و پی.اس.جی حیرت زده شده اند.

به گزارش فوتبالی، این بازی در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در شهر دورتموند برگزار شد و با برد 1-2 تیم آلمانی به پایان رسید. باشگاه پاری سن ژرمن حالا از شدت کنترلهایی که از هواداران این تیم به عمل آمده شکایت کرده است. آنها دراین باره اعلام کرده اند:« رفتارها با هواداران تیم ما اصلا محترمانه نبوده است.»

ماجرا این است که هواداران تیم پاریسی بیش از 5 ساعت معطل شده اند و تعدادی از آنهادیر به این مسابقه رسیدند. در بیانیه منتشره از سوی باشگاه پاریسی می خوانیم:« تعدادی از هواداران تیم ما بیش از 5 ساعت معطل شدند و دیر به بازی رسیدند. این اصلا محترمانه نیست که با هوادارانی که ساعت 2 بامداد پاریس را ترک کردند اینگونه رفتار شود. هواداران پاری سن ژرمن نسبت به این شرایط غیرقابل قبول شکایت کرده اند.»

تعدادی از هواداران پاری سن ژرمن از جمله آقای روماین مابیل، رئیس گروه افراطی هواداران پاری سن ژرمن در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که در جریان سفرشان به دورتموند با رفتارهای نامناسب و غیرقابل پذیرش پلیسهای آلمانی روبرو شده اند. طبق اعلام باشگاه پاریسی، نیروهای پلیس آلمان کاملا بی نظم و بی انضباط کار کرده اند و با تاخیر بلیطهای ورودی را در اختیار هواداران این تیم قرارداده و مانع از آن شده اند که این هواداران از پلاکاردهایشان در ورزشگاه سینگال ایدونا پارک استفاده کنند.

6363