رسانه های اسپانیایی: بریت ویت به بارسلونا پیوست

رسانه های اسپانیایی: بریت ویت به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا در گزارشی اعلام کرد که انتقال بریت ویت به بارسلونا قطعی شده است و سران این باشگاه با پرداخت 18 میلیون یورو این مهاحم دانمارکی را مال خود خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که باید مارتین بریت ویت 28 ساله را بازیکن تازه بارسلونا دانست. سران باشگاه بارسلونا به مقامات لالیگا اعلام کردند که حاضرند تا با پرداخت 18 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام این بازیکن دانمارکی با لگانس، او را مال خود کنند. این بازیکن دانمارکی در حال حاضر برای لگانس بازی می کند که در رده نوزدهم جدول لالیگا قرار دارد.

بعد از مصدومیت شدید لوئیس سوارز و عثمان دمبله، باشگاه بارسلونا دو روز پیش از سوی مقامات لالیگا این اجازه را یافت که برای خرید مهاجم جدیدی دست به کار شود و در طول این مدت نام گزینه های مختلفی مثل آنخل (ختافه)، لوکاس پرز (آلاوس)، روجر مارتی (لوانته) و لورن مورون (بتیس) مطرح شده بود. البته گزینه های بارسلونا برای خرید در خارج از مهلت بازار نقل و انتقالات، گزینه های محدودی است.

بریت ویت درتمرین امروز تیمش با هم تیمی هایش خداحافظی کرد واین احتمال وجود دارد که مراسم معارفه او روز پنجشنبه برگزارشود و او اولین بازی اش برای تیم کاتالان را روز شنبه در نوکمپ و در مقابل ایبار انجام دهد.

درحال حاضر مسی، آنتوان گریزمان و آنسو فاتی تنها مهاجمان بارسلونا دراین فصل هستند. طبق قوانین، او فقط می تواند در لالیگا بارسلونا را یاری کند؛ چرا که مهلت ثبت و درج نام بازیکن جدید تیمها در لیگ قهرمانان اروپا در روز سوم فوریه (شانزده روی پیش بسته شد) و جایی برای اعمال تغییرات وجود ندارد.

باشگاه لگانس روز سه شنبه اعلام کرده بود که تماسی از سوی باشگاه بارسلونا دریافت کرده و آنها برای جذب بریت ویت ابراز تمایل کرده بودند. 

  

 6363