خداحافظی بریت ویت با لگانسی ها، درانتظار انتقال به بارسلونا

خداحافظی بریت ویت با لگانسی ها، درانتظار انتقال به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین بریت ویت، مهاجم دانمارکی باشگاه لگانس بعد از جلسه تمرینی امروز تیمش، با اعضای رختکن لگانس خداحافظی کرده و امیدوار است تا هرچه سریعتر انتقالش به بارسلونا نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، شنبه می شود که باشگاه بارسلونا قصد دارد تا با پرداخت بین 18 تا 20 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او برای خریدش دست به کار شود. بریت ویت ساعت 10 صبح امروز وارد شهرک ورزشی بوترارکه شد و ساعت 14.20 دقیقه درحالی که چمدان و چند پاکت بزرگ در دست داشت این شهرک را ترک کرد.

او اولین نفری بود که تمرینات تیمش را ترک کردو بعد از آن هم بدون آنکه صحبتی کند از کمپ تمرینی خارج شد.  گویا او امروز و درتمرینات تیمش با هم تیمی هایش خداحافظی کرده تا در صورتی که انتقالش به بارسلونا تا ساعاتی دیگر قطعی شد، بی خداحافظی آنها را ترک نکرده باشد. اما هنوز مشخص نیست که آیا امروز روز جدایی او از این تیم است یا خیر.

دراین میان سران باشگاه لگانس، بریت ویت را از دست رفته می دانند ولی همچنان تاکید دارند که قصدی برای فروش این بازیکن ندارند و تنها به شرطی می توان شاهد جدایی بریت ویت بود که باشگاهی حاضر به پرداخت رقم جدایی زودهنگام قرارداد او شود و درغیر این صورت، شانسی برای این جدایی وجود نخواهد داشت.  درصورتی که بریت ویت در نهایت در بارسلونا ماندگار شود، آگیره به سان قبل از او استفاده خواهد کرد؛ گویی که هیچ اتفاقی رخ نداده. در حال حاضر بریت ویت برترین گلزن لگانس است که در رقابتهای این فصل لالیگا 6 گل زده ودر جام حذفی به 2 گل رسیده است.

بعد از مصدومیت شدید لوئیس سوارز و عثمان دمبله، مقامات باشگاه بارسلونا بعد از کسب اجازه از مقامات برگزاری لالیگا، حالا قصد دارند تا برای خرید یک مهاجم دست به کار شوند و محدودیتهای زیادی هم برای انتخاب دارند و بعد از بررسی گزینه های مختلف حالا تصمیم به خرید این مهاجم دانمارکی گرفته اند.

6363