یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ستاره سابق منچسترسیتی

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ستاره سابق منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از یک ماه پیش، باشگاه برزیلی بوتافوگو اعلام کرد که کیسوکه هوندا ژاپنی راهی لیگ برزیل می شود اما این باشگاه در تلاش است تا یک بازیکن سرشناس دیگر که در سالهای پایانی فوتبالش است را هم به خدمت بگیرد: یحیی توره.

به گزارش فوتبالی، هافبک ساحل عاجی در حال حاضر باشگاه کینگدائو هوانگهای در لیگ چین قرارداد دارد اما آماده است تا به پیشنهادهای دیگر گوش بدهد. گلوب اسپورت گزارش داده است که بوتافوگو سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر کار انتقال را نهایی کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد. 

گفته می شود که توره جلسه ای با سرمربی تیم برزیلی بوتافوگو در پاریس داشته است و به نظر می رسد که توافقات اولیه برای این مسئله صورت گرفته است. گفته می شود که برخی از هواداران و سرمایه گذاران باشگاه بوتافوگو هم در این انتقال نقش داشتند: فلیپه نتو که شخصیتی مشهور در یوتیوب است و مارسلو آدنت که کمدین است. 

بدین ترتیب بوتافوگو با خط هافبکی شامل یحیی توره و هوندا صاحب دو بازیکن سرشناس و محبوب در فوتبال جهان خواهد شد که این نکته باعث می شود تا نگاه ها به سمت لیگ برزیل جلب شود. یحیی توره پس از جدایی از سیتی کمتر مورد توجه رسانه ها بوده است.